Arnold Švarcenger: 4 saveta za delotvoran trening - Men`s Health

Arnold Švarcenger: 4 saveta za delotvoran trening

Malo je ljudi koji o mišićima znaju onoliko koliko zna Arnold. Uprkos svojim poodmaklim godinama, čovek koji je više puta bio Mr. Universe i legendarni glumac mogao bi u teretani da postidi mnogo mlađe.

Pogledajte i: Kratak trening za Arnoldove trbušnjake

U čemu je njegova tajna?

1. BIRAJTE SVOJE ORUŽJE
“Što više starite, lakše se povređujete, pa bi trebalo prilagoditi težinu koju dižete”, objašnjava Švarceneger. “Određene vežbe šipkom više ne možete da radite, ali te grupe mišića možete da vežbate na spravi.”

2. NE ZABORAVITE KARDIO
“Uvek bi trebalo da pokušavate da pređete s jedne vežbe na drugu bez ijednog trenutka pauze”, kaže Arnold. “Na taj način ćete iskombinovati trening opterećenja s kardio treningom i izvući maksimum iz vežbanja.”

Otkrijte i: Arnoldov potisak i trening za ramena

3. FORSIRAJTE CELO TELO
“Sada uvek radim vežbe za celo telo. Klipovi iz mog novog filma ‘Sabotaža’ pokazuju kako vežbam grudi i leđa, ali sam ove vežbe u stvarnom treningu kombinovao s čučnjevima, podizanjem na prste i radom na rukama i ramenima”, kaže glumac.

4. POSTAVITE JASNE CILjEVE
“Trening je možda teži, ali jje zabavno ako uvek ispred sebe imate cilj. Morate da veruje da u sebe, imate jasnu viziju i vatru u stomaku, kao i da se ne stidite da se potrudite”, zaključio je Arnold.

Pogledajte i: Arnold ponovo na mestu zločina

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *