Čučnjevi za ubrzano nabacivanje mase - Men`s Health

Čučnjevi za ubrzano nabacivanje mase

Pogledajte i: Završnica šipkom koja prži masne naslage

Izvedite ga kroz šest ponavljanja u što više serija možete. I šta onda?

Ništa – to je to!

U ČEMU JE ŠTOS?

  • Izaberite težinu koju inače možete da podignete u ponavljanja.
  • Obavezno se odmarajte između serija.
  • Ipak, imajte na umu da vaš trening koji se sastoji samo od ove vežbe treba da traje petnaest minuta, pa se odmarajte brzo i mudro.

Pročitajte i: 100 ponavljanja po vežbi

ŠTA DOBIJATE?

Pored toga što aktivira gluteuse, kvadricepse, listove i zadnju ložu, ovaj čučanj pogađa i trbušne mišiće i ruke. Takođe, ima i fenomenalan kardio efekat, naročito ukoliko počinjete sporije, a potom lagano ubrzavate izvođenje vežbe.

Otkrijte i: Kombinovani trening za čvrstu i oblikovanu zadnjicu

Kako biste pogurali sebe do granica svojih mogućnosti, vežbajte s partnerom ili trenerom – minuta će biti sasvim dovoljno.

Pročitajte i  Evo kako usporavate vaš napredak
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *