Jutarnji trening: Ovako vežbajte na prazan stomak - Men`s Health

Jutarnji trening: Ovako vežbajte na prazan stomak

Već nam je svima poznato – tajna topljenja masnih naslaga je u tome da budemo što aktivniji. Međutim, iako i pored sveg truda ne primećujete značajan pomak, znači da vam je potreban mali fitnes trik: vežbanje na prazan stomak.

Otkrijte i: 8 stvari koje morate da uradite pre vežbanja

ZAŠTO?

Pravilno izveden trening ubrzava metaboličke procese, a kada biste svaki dan započeli baš na ovaj način, dobili biste efektivan način da učinite čuda za svoj metabolizam, i to svakog dana ispočetka.

Mi vam predstavljamo tri plana koja vam u tome mogu pomoći, uz napomenu da se ne morate držati jednog, vež svakog dana možete primeniti bilo koji od njih. Takođe, dozvoljeno je kombinovanje ponuđenih vežbi.

Pogledajte i: Trikovi za ubrzavanje metabolizama

Postoji samo jedno pravilo: uživajte u ovim treninzima svakog jutra pre doručka.

Da li je gnjavaža počinjati dan u znoju i gladi? Iskreno, jeste, ali će se isplatiti.

PRVI PROGRAM (tri serije)

  • Preskakanje vijače – 1 minut
  • Čučanj (sopstvenom težinom) – 30 sekundi
  • Izdržaj – 1 minut
  • Planinar – 30 sekundi

Odmor pre naredne serije: 30 sekundi

Program za definiciju: Eksplozivne vežbe vijačom

DRUGI PROGRAM (četiri serije)

  • Bacanje medicinke – 30 ponavljanja
  • Ruski tvist – 30 ponavljanja

U supersetu (bez prekida) sa:

  • V Trbušnjaci medicinkom – do otkaza

Odmor pre naredne serije: 30 sekundi

Ruski tvist: Iz Rusije s ljubavlju

TREĆI PROGRAM

  • Sklekovi s bučicama – 15 ponavljanja

U supersetu sa:

  • Zatvorski čučanj – 15 ponavljanja

Odmor pre naredne serije: 30 sekundi

Pročitajte i  Za malo vremena bez masnih naslaga: Blic trening za top formu!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *