Kako da imate bekhend kao Đoković - Men`s Health

Kako da imate bekhend kao Đoković

Trener Piter Koniljo je za čitaoce portala Menshealth.co.uk otkrio kako možete da postignete savršeni pobednički bekhend.

Pročitajte i: Neočekivani duel: Đoković protiv tenka (VIDEO)

UVOD

Đoković inicira svoj najjači udarac tako što se okrene daleko od svog protivnika i posmatra dolazeću loptu preko svog desnog ramena. Na ovaj način zateže svoje mišiće abdomena, što mu daje veći zamah tokom ključnog udarca.

TEHNIKA

Najbolji teniser sveta koristi jak stisak svojom dominatnom (levom) rukom. Održava jak stav, a noge su okrenute ka mreži što mu omogućava da prenese svoju telesnu težinu napred u toku udarca.

RAD NOGU I RAMENA

Kada se pomera da udari loptu, diže nogu koja je pozadi i istovremeno okreće levo rame napred. Generiše ubilački udarac puštanjem reketa napred, prateći ga sve dok ne pređe liniju njegovog desnog ramena.

Pročitajte i: Teniski lakat

Interesatno je da se od pripreme za bekhend do njegovog izvođenja, njegova ramena i karlica se rotiraju za 260 stepeni. 

Pročitajte i  Unilateralni trening: 5 načina da transformišete svoje telo
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *