5 trikova pomoću kojih ćete istrajati u svojim fitnes-novogodišnjim odlukama - Men`s Health

5 trikova pomoću kojih ćete istrajati u svojim fitnes-novogodišnjim odlukama

Većina ljudi se izjašnjava kao neuspešna kada je u pitanju sprovođenje novogodišnjih odluka/planova, a mnoge odluke se odnose na uvođenje sportskih aktivnosti i konačno ostvarenje onog: “U zdravom telu, zdrav duh”.

Ako u prethodnoj godini niste uspeli, to ne podrazumeva i svaku narednu. Ipak, svaka Nova Godina podrazumeva potpuno novu listu odluka i očekivanja.

Da li si dovoljno izdržljiv da postaneš nindža ratnik?

Probajte sa nekim od sledećih trikova koje smo za vas izdvojili.

  1. Prijavite se za neko sportsko takmičenje u periodu od 90 dana od Nove Godine – Ako po prirodi niste takmičarski nastrojenog karaktera, sama zabava koju ćete da osetiti iz učešća u nekom takmičenju (na primer, Trka zadovoljstva na 5km, Trka s bojama – Color running, BEG 5K RUNWAY i sl) motivisaće vas da ipak sprovedete svoje novogodišnje dugoročne strategije. Samo prijavljivanje za neko takmičenje uticaće na vaš instinkt za ostvarenjem ciljeva, naveli su kliničnki i sportski psiholozi sa Indiana University Athletics. Što raniji datum odaberete nakon praznika, to su manje šanse da ćete odustati od svojih ciljeva.
  2. Selfijem do uspeha! – Ne koristite skale i brojeve da merite svoj napredak, neka to budu selfiji. Na ovaj način ćete imati vizuelan dokaz o napretku koji ostvarujete, za razliku od apstraktnih tabela u koje unosite brojeve. Takođe, svoje fotografije možete da delite na društvenim mrežama, za tako nešto nije potrebna posebna hrabrost. Istraživanje o mršavljenju sprovedeno 2013. godine, u okviru Translational Behavioral Medicine pokazalo je da su njegovi učesnici koji su tokom programa delili svoje fotografije na Tviteru postigli bolje efekte od onih koji to nisu primenjivali. Šta vas sprečava?
  3. Zadajte sebi male ciljeve za svaki mesec posebno – Pored novogodišnjeg obećanja koje ste dali sebi, potrebno je da utvrdite i konkretne ciljeve, a najbolje je da njih određujete za svaki mesec posebno. Ovo će učiniti vašu odluku dugoročnom i napravićete male korake ka glavnom cilju, koje ćete moći da slavite i motivišete sebe dodatno. Primer za ovaj trik je ukoliko neko od vas zatraži da pojedete veliku šniclu u jednom zalogaju, verovatno ćete to smatrati nemogućim i odlučiti se za nešto manje, i odustaćete od onoga što ste prvobitno želeli. Isto je i ukoliko želite da smršate, na primer 30 kilograma. Ako razložite ovakav cilj na 3-5 kilograma na mesečnom nivou, neće vam delovati nedostižno i naporno. Probajte.
  4. Pronađite partnera za vežbanje na kog možete da računate – Bilo da je reč o angažovanju personalnog trenera, o prijatelju ili vašoj lepšoj polovini, društvo za treniranje ispostavilo se kao veoma važna podrška vašim ciljevima. Osim što će vam treninzi biti zabavni, manje ćete ih izbegavati. Zapravo, ispred American Society of Training and Development tvrde da ukoliko imate stalno društvo za treninge, za 95 procenata će se povećati šansa da ostanete dosledni svom godišnjem fitnes izazovu. Važno je da osoba koju odabere za svog trening-partnera bude imuna na vaše izgovore kada pokušate da preskočite trening.
  5. Zadajte svakog meseca sebi po jedan ekstreman izazov – Nakon što ste ušli u trening-rutinu, ponavljanje istih vežbi iz nedelje u nedelju, iz meseca u mesec, može da postane dosadno i da postane ubica vašeg sportskog duha i želje. Osim toga što možete da promenite plan vežbi, da biste podstakli sebe da ostanete posvećeni i odgovorni, možete da izvedete sebe iz teretane i odete na neki esktreman trening u prirodu – kao što je na primer slobodno penjanje po stenama. Ugledajte se na Nindža-ratnike i testirajte sebe na inovativan način!

8 minuta vežbi za izvajani stomak

Izvor: Men’s Health

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *