Izazov 10 fenomenalnih vežbi: Forsirajte celo telo! (1. deo) - Men`s Health

Izazov 10 fenomenalnih vežbi: Forsirajte celo telo! (1. deo)

Ove vežbe omogućiće vam da postignete savršenu formu i zapalite sve grupe mišića ukoliko ih mudro kombinujete. 

Saznajte i: Kako izabrati idealan fitnes program?

Pre nego što ih unesete u svoj fitnes plan, konsultujte se s instruktorom kako bi vam preporučio idealan broj serija i ponavljanja za vaše telo i za ono što želite da ostvarite.

Vežbe kojima počinjemo ovo predstavljanje bazirane su ponajviše na forsiranju mišića nogu, ali srećno kombinuju i jačanje ramena, tricepsa, bicepsa itd. s mišićima nogu i zadnjice.

Otkrijte i: Paklene vežbe za snažnu zadnju ložu

DUBOKI ČUČANJ SA PEHAROM

Vežba pogađa: najviše kvadricepse, listove, gluteuse, zadnju ložu, ramena

Pročitajte i: Sve o sklekovima

SKLEKOVI

Vežba pogađa: najviše ramena, tricepse, grudi

ZADNJI ČUČANJ

Vežba pogađa: najviše zadnjicu i zadnju ložu

PREDNJI ČUČANJ

Vežba pogađa: najviše kvadricepse, listove, gluteuse, zadnju ložu

ZGIBOVI

Vežba pogađa: najviše bicepse, leđa i lat mišiće

Pročitajte i: Dve vežbe sa ketlbelom koje svako treba da usavrši

ZAMAH KETLBELOM

Vežba pogađa: najviše listove, gluteuse, zadnju ložu, ramena, donji deo leđa

MRTVO DIZANJE

Vežba pogađa: najviše trapezijuse, kvadricepse, podlaktice, listove, gluteuse, zadnju ložu, ramena, donji i srednji deo leđa

Pročitajte i: Mrtvo dizanje i njegove najpopularnije varijacije

ŠIROKI ČUČANJ S ŠIPKOM

Vežba pogađa: najviše kvadricepse, listove, zadnju ložu, gluteuse, donji deo leđa

Pročitajte i: Sve o čučnjevima

BUGARSKI SPLIT ČUČANJ

Vežba pogađa: najviše kvadricepse, listove, zadnju ložu, gluteuse

HANG POWER CLEAN NA SMIT MAŠINI

Vežba pogađa: najviše kvadricepse, listove, zadnju ložu, ramena, donji deo leđa, trapezijuse

Pročitajte i  IZGRADITE SNAŽNO I MIŠIĆAVO TELO: Najbrži kućni trening za fantastične rezultate
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *