Pliometrijske vežbe: Bolji rezultati za manje vremena - Men`s Health

Pliometrijske vežbe: Bolji rezultati za manje vremena

“Ova tehnika je isprva osmišljena kako bi razvila eksplozivnu brzinu i snagu olimpijaca”, objašnjava Adam Rosante, njujorški trener i tvorac čuvenog intervalnog programa WaveShape i dodaje da su se pliometrijske vežbe pokazale kao idealne za topljenje masti.

Pogledajte i: Izgubite suvišne kilograme uz HIIT trening

TRENIRAJTE KOD KUĆE

Najbolje od svega je što ove vežbe možete izvesti bilo gde i nije vam neophodna posebna oprema.

Pročitajte i: Istrenirajte celo telo kod kuće

IZDRŽAJ U ČUČNjU

Počnite tako što ćete stopala postaviti u širinu ramena i prebaciti težinu na petu. Spustite se toliko da izgleda kao da sedite na stolici – tako da butine budu paralelne s podom (ili makar pribižno paralelne).

Zatim, brzim pokretom se spustite tako da dodirente dlanovima pod i isto tako eksplozivno se vratite u početni položaj.

3 serije; 10 ponavljanja

Saznajte i: Zašto treba da radimo čučnjeve

PLIOMETRIJSKI SKLEK

Postavite se u pravilan položaj za izvođenje skleka. Spustite telo tako da grudi gotovo dodirnu pod, a zatim energičnim pokretom podignite telo. Pokušajte da vam ruke makar na sekund ne dodiruju pod.

Ponovo se prizemljite lagano.

3 serije; 10 ponavljanja

Pogledajte i: Pliometrija za snagu

SKOK IZ POLUČUČNjA

Gotovo svaka vežba koja uključuje skok smatra se pliometrijskom.

Ova je posebno delotovorna jer angažuje čitavo telo, premda nešto manje nego, pliometrijski sklek.

Postavite se u položaj kao da sedate na stolicu, prebacite težinu na pete, a onda eksplozivnim pokretom skočite u vazduh podignutih ruku (koje stoje pravo kao telo).

3 serije; 10 ponavljanja

Pogledajte i: Popravite snagu odskoka

Pročitajte i  Tri koraka do snage i izdržljivosti
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *