Ruski izdržaj: najteži koji ste ikada izveli - Men`s Health

Ruski izdržaj: najteži koji ste ikada izveli

Pogledajte i: 5 vežbi za jače jezgro

TAJNA

Kada izvodimo izdržaj, većina upotrebljava isključivo mišiće neophodne za održavanje ovog stava i balansiranje. To je, veruju eksperti, potpuno pogrešno – zaobilazimo ono što je u ovoj vežbi važno i “izvlačimo se”.

Ruski izdržaj sprečava da se ovo desi jer uključuje gotovo sve grupe mišića. Tenzija se uspostavlja za svega nekoliko sekundi, a minuti čine vežbu još delotvornijom.

Otkrijte i: 5 mentalnih trikova za bolje rezultate u teretani

PRAVILNO IZVOĐENjE

Bret Kontreras, stručnjak za vežbe snage i kondicije, objašnjava kako da postanete majstor ruskog izdražaja.

  • Postavite se u standardni položaj za izdržaj – laktovi treba da budu direktno ispod ramena, brada uvučena, a leđa ispravljena.
  • Stisnite pesnice i rotirajte lopatice tako da osetite da mišići trpe pritisak.
  • Približite noge jednu uz drugu i zategnite kvadricepse i zadnjicu.

Pogledajte i: 10 namirnica za veću izdržljivost

ZAŠTO?

Stezanje glutealnih mišića gura kukove nadole, pa se pritisak povećava. Sve grupe mišića se uključuju izdržaj, pa vežba postaje još teža i – još efektivnija.

Savet plus: Iskujte trbušnjake od čelika!

KOLIKO DUGO?

Počnite s tri do pet serija u trajanju po deset sekundi. Dok napredujete, možete vremenom produžiti izdržaj na po 30 sekundi.

Pročitajte i  Pravo vreme za doručak?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *