4 načina da poboljšate svoj kardio trening - Men`s Health

4 načina da poboljšate svoj kardio trening

PRESKAKANjE VIJAČE

Prema istraživanju američkog Koledža za sportsku medicinu, 10 minuta preskakanja vijače jednako je trčanju jedne milje (1.610 metara) za 10 minuta.

Pročitajte i: Najbolji trening sa vijačom

VESLANjE

Veslanje angažuje mišiće celog tela, pa ne čudi što samo 15 minuta na ergometru može da pruži izvanredne rezultate. Studija sa Djuk univerziteta je otkrila da je vežbanje na ergometru mnogo efektivnije od treninga snage budući da angažuje sve važne mišićne grupe, a rizik od povrede zglobova je mnogo manji nego kod džoginga.

PLIVANJE

Plivanje je sjajan način da poboljšate trening i sagorite masne naslage. Studija iz Journal of Applied Physiology otkriva da je sat vremena plivanja, tri puta nedeljno tokom deset nedelja dovoljno da povećate vaš VO2 max za 11 procenata. 

Pročitajte i: Šta je VO2 max test i čemu služi?

VOŽNjA BICIKLA 

Ubacite noćni biciklizam u vaš trening. Studija, koja je objavljena u Journal of Strength & Conditioning Research, otkrila je da je vaša snaga mnogo veća u večernjim časovima.

Pročitajte i  Od bakice do atlete
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *