Vežbe ne funkcionišu, zašto? - Men`s Health

Vežbe ne funkcionišu, zašto?

Bez sumnje, isečeno jezgro je jedno od najtraženijih fizičkih atributa današnjice. Verovatno ste do sad u teretani načuli neke savete od privatnih trenera ili ste pokušali da “ukradete” neku vežbu. Ali, da bi istakli vaše trbušne mišiće potrebno je da budete dosta koncentrisani na svoj cilj, to jest potrebno je da imate mnogo discipline. Evo tri uobičajene greške koje mnogi ponavljaju na putu ka isklesanom jezgru.

NE TRENIRATE SA TEGOVIMA
Otpor je ono što stimuliše mišićna vlakna i podstiče njihov rast. Realno, ne biste očekivali da vam mišići bicepsa narastu ukoliko koristite samo težinu svojih ruku, zar ne? Ponavljanje od 50, 60 ili 100 puta jedne iste vežbe za jezgro je sjajno za vašu kondiciju i izdržljivost, ali ne očekujte da će u skorije vreme moći “da perete veš” na vašim trbušnjacima.
Savet: Uključite vežbe sa opterećenjem, ali naravno radite manje ponavljanja. Probajte da radite vežbe koje ste inače radili, ali sa medicinkom. Na primer sklopku sa medicinkom, gledajte da radite 12 do 15 ponavljanja u tri serije.

TRENIRATE PREVIŠE
Iako se trbušnjaci poprilično brzo oporavljaju, s’ obzirom da čine naše jezgro, to ne znači da ne bi trebalo da ih odmarate uopšte. Svakodnevne vežbe za trbušnjake mogu vas ostaviti samo sa gadnom upalom, a od isticanja vaših mišića, možete samo da se oprostite.
Savet: Trenirajte trbušanjake dva do tri puta nedeljeno, kroz najviše pet ili šest vežbi.

ZALEPLJENI STE ZA POD
Sklopke i zgrčke su obično povezane sa vežbama za naše jezgro, ali ukoliko ih radite samo dok ležite rezultati će biti mnogo sporiji, a možda se čak neće ni videti.Vežbe koje od vas zahtevaju dastojite, klečite, da se savijate i uvrćete postaviće akcenat na ravnotežu i stabilnost, a to će zauzvrat da stimuliše više mišićnih vlakana.

Pročitajte i  Šta njena obuća govori o njoj
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *