Brz trening za mišićave podlaktice - Men`s Health

Brz trening za mišićave podlaktice

Podlaktice su, baš kao i listovi, umnogome uslovljeni genetikom – to koliko ćete moći da ih “napumpate” prilično zavisi od genetskih predispozicija.

Kako izgleda Kružni trening za veće ruke

Međutim, bez obzira na to da li vam je genetika bila naklonjena ili ne, više puta se u praksi pokazalo da adekvatan trening, koji snažno pogađa upravo ove delove tela, može da napravi veliku razliku i ponekad čak pobedi genetiku.

Otkrijte i: 6 prednosti vežbanja bučicom

Evo recepta:

ČEKIĆ PREGIB BUČICAMA
2 serije; 4-6 ponavljanja

PREGIB RUČNOG ZGLOBA
2 serije; 7-9 ponavljanja

Saznajte i: Kako da izlečite povređen zglob

PREGIB ŠIPKOM NA SKOTOVOJ KLUPI OBRNUTIM HVATOM
2 serije; 10-12 ponavljanja

Pogledajte i: Jednoručno obrnuto veslanje

PREGIB RUČNOG ZGLOBA ŠIPKOM
2 serije; 13-15 ponavljanja

(U videu je prikazan sedeći, ali ne mora da se izvede isključivo na taj način.)

PLATE PINCH
Držite do otkaza

Pogledajte i: Dva pregiba u jednoj vežbi = neverovatan biceps

Pročitajte i  U top formi za samo 4 nedelje: Brutalni letnji trening za celo telo!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *