Kako se Kijanu Rivs pripremao za ulogu neustrašivog Džona Vika? - Men`s Health

Kako se Kijanu Rivs pripremao za ulogu neustrašivog Džona Vika?

Kijanu Rivs igra plaćenog ubicu u penziji, koji kreće u osvetu, kada mu nakon smrti supruge, ubiju psa i ukradu kola. Na putu ka osveti mora da eliminiše svakoga ko mu stane na put, a to uglavnom zahteva borbu, brzinu i izdržljivost.

Saznajte i: Kako je Kris Evans isklesao ruke za ulogu Kapetana Amerike

Kako Kijanu Rivs napominje, na ovom filmu je radio sa ljudima iz Matriksa, u koje je imao veliko poverenje, samouzdanje u čitav proces izgradnje lika Džona Vika.

PRIPREME ZA DŽONA VIKA

Kako bi  svoju ulogu pripremio što bolje, imao je naporne treninge, koji su uključivali pucanje (radio je sa profesionalcima koji su mu otkrili tajne što boljeg rukovanja pištoljem) i tehnike pucnjave, ali je trenirao i džudo i džiudžicu.

U koreografiju borbe u filmu, želeli su da integrišu gun-fu (borbu sa pištoljima)sa kung-fuom, a onda su ubacili car-fu odnosno akrobacije sa automobilom tj. rad sa profesionalcima na brzom klizanju i skretanju vozila.

Pogledajte i: Kako je Čening Tejtum isklesao telo za ulogu stripera

U razgovoru za Screenrant.com, Kijanu Rivs je otkrio da su pripreme za ulogu Džona Vika, iziskivale da njegov radni dan počinje u 9 ujutru i podrazumeva naporno treniranje do 13, 14 časova, potom ručak, dizanje tegova i ponovni trening. Ovu rutinu treniranja je sprovodio 5 ili 6 dana nedeljno.

SAVETI KIJANU RIVSA ZA VAŠ SVAKODNEVNI TRENING

Učestvujte u sportovima! Kijanu Rivs stalno igra košarku i hokej na ledu. Sportovi mu pomažu da poveća izdržljivost i ostane u dobroj formi.

Pročitajte i: Ishrana za rekreativne sportiste

Angažujte trenera.

Dižite tegove. Fokusirajte se na mišiće ruku.

Bavite se borilačkim veštinama. One će vam pomoći da zategnete celo telo.

Pročitajte i  8 načina da zadržite okretnost i izgradite masu

Pogledajte i: Najzastupljenije borilačke veštine na svetu

Razvijte bazičnu snagu. Vežbajte jogu i radite vežbe sa loptom za pilates, kako biste izgradili mišiće abdomena, leđa i kukova.

Izgradite jačinu nogu. Mrtvo dizanje, iskorak, čučnjevi samo su neke vežbe pomoću kojih možete da razvijete mišiće butina.

Odlučite se za dugoročni program. Telo kao što ima Kijanu Rivs ne može da se izvaja preko noći, zato stvorite rutinu sa svojim trenerom i tek za nekoliko meseci napornog treniranja očekujte prave rezultate.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *