Malim opterećenjem do velikih rezultata - Men`s Health

Malim opterećenjem do velikih rezultata

Pre dvadesetak godina, potpuni hit u teretanama postale su sprave!

Otkrijte i: Upoznajte kardio sprave

Svi su pokušavali da do željene forme i definicije dođu zahvaljujući nekoj od mašina, do te mere da su često osnovna ostala zanemarena. Srećom, taj trend je prekinut i sada postoji odlična ravnoteža između upotrebe šipke i mašina.

NOVI TRENDOVI

Istraživanja su pokazala da je to korisno za ispunjenje svakog fitnes cilja, a iznenadiće vas podatak da to naročito važi za vežbe s lakšim opterećenjem.

Pogledajte i: Završnica šipkom koja prži masne naslage

Studija pod nazivom “Unapređeno izvođenje kroz osnaživanje prstiju” istraživala je efekte jačanja prstiju (i ruku i nogu), pre svega u zglobovima. Zanimljivo, rezultati su pokazali da jačanje prstiju umnogome utiče na kompletnu telesnu snagu.

NAUKA

Štaviše, pokazalo se da je, nakon osnaživanja ovih delova tela, u proseku, skok povišen za 2,3 centimetra, a pad bačene kugle produžen za 20,3 centimetara. Još jedan interesantan podatak jeste da je to postignuto za samo 12 nedelja jačanja prstiju, što se postiže dizanjem nešto lakših tegova (i bučica).

Pogledajte i: Kardio ili vežbe sa opterećenjem, šta je bolje za trbušnjake?

KAKO VEŽBATI?

Ipak, ne morate da birate kojim ćete putem ići da biste ispuniti svoj cilj.

Možete kombinovati rad na Cybex mašini i čučnjeve s šipkom.

Ne zaboravite da bi dizanje većeg opterećenja, ipak, trebalo da bude središni deo vašeg treninga, ali da morate izdvojiti i dobar deo vremena za osnaživanje prstiju.

Pročitajte i  Nabacite masu na svoja ramena
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *