Trening meseca: Napucajte mišiće kao Rambo - Men`s Health

Trening meseca: Napucajte mišiće kao Rambo

Muči vas ta poslednja serija burpija? Setite se Rambovih reči: „Ništa nije gotovo! Ništa! Ne odustaje se tek tako!“

Kultni akcioni film “Rambo: Prva krv” proslavio je ove godine 37 rođendan, a Stalone je još jednom, verovatno poslednji put – reprizirao ulogu ratnog veterana koji kosi sve pred sobom u ostvarenju koje je zatvorilo četiri decenije staru sagu. Ne treba ni reći da se Stale, u svojoj 73. godini, odlično “drži” (što za njega znači da je u boljoj formi od većina nas), a klasik iz 1982. kao i novoizašli film “Rambo: Poslednja krv” možete da uklopite uklopite sa ovim treningom koji razbija trup.

View this post on Instagram

Najprodavaniji muški magazin na tržištu slavi 16. rođendan 🎉 #sweetsixteen 😁Premijum rođendansko izdanje časopisa Men's Health donosi ekskluzivnu priču sa legendom bodibildinga, glume i pop-kulture Arnoldom Švarcenegerom i njegovim naslednikom u novom filmu "Terminator: Mračna sudbina" Gabrielom Lunom. 📍 Novembarski #menshealthserbia predstavlja vam različite vrste posta za zdravlje i vrhunske rezultate, istražuje novo lice džointa – put kanabisa od policijske stanice do doma zdravlja i donosi autorski tekst popularnog beogradskog pisca Duleta Nedeljkovića o trotinetima – rizičnoj vožnji između mržnje i ljubavi. #menshealth #menshealthsrbija #menshealthserbia #newissue #novemberissue #novembarskibroj #novibroj #novibrojuprodaji #novembar2019 #arnoldswarzenegger #newterminator #food #gym

A post shared by Men's Health Srbija (@menshealthserbia) on

Trebaće vam marama oko čela, u Rambovom stilu.

Potrebno: šipka za zgibove, bučice od 5kg

Vežbe: Radite svaku 30 sekundi, odmarajte se 90. Uradite 4 kružna treninga.

Burpi 180

Stanite uspravno, brzo se spustite i uradite sklek. Dalje, skočite nogama prema rukama i ustanite. Skočite sa okretom od 180 stepeni i skočite nazad na početak. Uzviknite gromko. Ponovite.

Trbušnjak ispravljenih nogu sa bučicama

Pročitajte i  Kako da znate da previše trenirate: 5 znakova koje morate prepoznati

Lezite na leđa, držeći bučice kod ušiju. Uradite trbušnjak dok držite bučice na istom mestu i onda ih potisnite iznad glave. Spustite ih do grudi, a onda polako lezite na pod. Podesite redenik sa municijom. Ponovite.

Izazov za dodatne poene

Kad god Rambo izvuče nož, uradite 2 standardna burpija.

Zgib sa uvlačenjem kolena

Koristeći pothvat, visite držeći ruke u visini ramena. Podignite grudi do šipke, zastanite, pa se spustite. Dok visite, dovedite kolena do grudi (ili što više možete). Spustite kolena. To je jedno ponavljanje.

POGLEDAJTE:

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> @menshealthsrbija

Foto: Shuttestock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *