Nenad Pagonis: Trening modernog gladijatora - Men`s Health

Nenad Pagonis: Trening modernog gladijatora

Pagonis je do sada nanizao 17 titula što u profesionalnoj, što u amaterskoj karijeri, međutim ovaj Novosađanin tvrdi da bi jedan čovek bio potpuno ostvaren pored fizičke spreme mora da radi i na razvijanju uma i duha.

Kolarov protiv Čepmena: Boks-meč koji morate pogledati (VIDEO)

1. Zašto i kako si se odlučio za borilački sport?

N.P. Ne postoji neka određena priča za moj početak bavljenja kik-boksom, mada kada se osvrnem na svoj uspeh prilično je neverovatno to što sam 26. novembra 2004. godine, sa 17 godina, dosao u jedan kik-boks klub, “dobar dan, dobar dan, ja bih zeleo da treniram rekrativno”, a samo dve godine kasnije na isti taj dan 26. novembra, 2006. godine, sa 19 godima postao prvi put prvak Evrope (seniorski) i to pobedivši jednog velikog šampiona u finalu!

2. Da li možeš, u kratkim crtama, da nam opišeš kako izgleda jedan tvoj kik-boks trening?

N. P. Ja na kik-boks i boks ne gledam kao sport, nego kao moderno gladijatorstvo, sa tim izuzetkom da nema oružja i smrtnih ishoda u tolikoj meri koliko je bilo u to vreme. Iz tog razloga trening jednog borca kada se sprema za meč mora da obuhvata bukvalno svaki segment fizičke aktivnosti da bi izdržao borbu…a to znači od jutarnjeg trčanja futinga, stepenica, sprinteva, sprinteva sa opterećenjem, eksplozivne snage i izdržljivosti do večernjih sparinga, fokusera, rada na džaku, i rada kombinacija sa partnerom. Slobodan dani i odmor su isto važni, ali od dva slobodna dana jedan se provodi na bazenu da se mišići opuste. Izuzetno je naporno i ovo je samo u kratkim crtama rečeno da ne bih uplasio buduće kik-boksere :),

Pogledajte i: Program za zversko telo gladijatora

3. Da li pored sparinga i tehnika posećuješ i teretanu? Kako izgleda jedan tvoj trening snage u teretani?

N.P. Naravno da je trening u teretani i bazični deo priprema određeni vremenski period pre meča jako bitan i da radim vežbe snage. Uglavnom su to kružni treninzi sa opterećenjima koje radim na vreme u trajanju od 3 minute, koliko traje jedna runda. Npr…6 vezbi po 30s bez pauze…

Saznajte i: Šta devojke žele da na nama vide u teretani

4. Koje vežbe ti najteže padaju bilo da je trening u klubu ili teretani?

N.P. Najteže mi pada upravo ta teretana. Nikad nisam voleo pumpanje mišića i rad sa tegovima, uvek sam bio privržen trčanju na duge staze, sprintevima i aerobnim vezbama doduše i stepenice nekad znam da mrzim iz dna duše! 🙂

Otkrijte i: 5 najtežih street workout vežbi

5. Da li se pridržavaš određenog režima ishrane, odnosno da li bi mogao da nam opišeš jedan dan u tvojoj ishrani?

N.P. To je ujedno i najteža stvar koja mi pada u ovom sportu…verujte mi…nekad mi je teže nego sama borba. Po prirodi sam veliki gurman i volim da jedem mnogo, a pošto svake godine skidam po 10,11 kg za meč moram da se pridržavam određenog režima ishrane, koji uključuje sve ono što većina sportista jede pred takmičenje. To su uglavnom mesa…piletina, ćuretina, bifteci, razne vrste mešanih salata, i naravno razne paste.

MMA kao način života: Jelovnik Džejmsa “Čekića” Meksvinija

6. Kome bi preporučio treniranje kik-boksa i na šta bi početnici najviše trebalo da obrate pažnju?

N.P. Treniranje kik-boksa ili bilo kog borilačkog sporta u klubovima gde je zdrava atmosfera ( ovo napominjem jer je u dosta klubova atmosfera dosta napeta, negativna itd) preporučujem bukvalno svima of 7 do 77 godina. Borilački sportovi mladima izgrađuju samopouzdanje, uče se samodisciplini i samokontroli . Pored toga sto su treninzi izuzetno intezivni, ipak su I prilagodljivi svakom. U mom klubu “Pagonis Tim” ima puno devojaka, kako mladih momaka tako i starijih ljudi i svi su prezadovolji rezultatima i trenizima.

Otkrijte i: Početničke greške prilikom treninga

7. Šta bi poručio čitaocima Men’s Health magazina?

N.P. Čitaocima Men’s Health magazina bih poručio da pored toga što treba da vode računa o svom telu, kroz sport i fizičku aktivnost, obavezno povedu računa, isto tako, o razvijanju uma i duha. Jer se čovek sastoji od tela i uma i duše… treba voditi računa o sva tri koncepta da bi jedan muškarac bio zadovoljan i ostvaren potpuno!

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *