Potražite snagu u brojkama - Men`s Health

Potražite snagu u brojkama

Praćenje progresa i slavljenje svakog ličnog rekorda povećava nivo testosterona i mišiće. Znanje je moć!

Prvih nekoliko nedelja novog režima vežbanja može biti varljivo: bol u mišićima i nerealna očekivanja instant rezultata imaju loše posledice kada je u pitanju posvećenost. Umesto da očekujete Goslingove trbušnjake do vikenda, istra živanja kažu da slavite svoje male pobede, jer će vam upravo to ubrzati napredak. Studija objavljena u časopisu Ličnost i socijalna psihologija ukazuje na vezu između osećaja pobede i porasta proizvodnje testosterona – hormona ključnog za izgradnju mišića i prevenciju gomilanja neželjenih kilograma.

Naučnici su pitali 177 osoba koga iz svog tima smatraju najuspešnijim, najveštijim i najuvaženijim, a potom su pratili njihov nivo testosterona u periodu od dva meseca.

Ispovest Bera Grilsa: Moje omiljene povrede

Kod onih koji su bili pri vrhu tabele nivo testosterona je bio u porastu, dok je kod slabo rangiranih primećen pad nivoa hormona. Ova pojava je nazvana „pobedničkim efektom“. Naravno, za slavljenje svakog uspeha ne možemo se osloniti na ekipu iz teretane, ali će svaka mala samostalna pobeda dati željeni efekat.

Kućni borilački klub: Izudarajte svoj trening uz Formenove vežbe i mudrosti

Pratite svoj napredak: svakog dana zapisujte ponavljanja, serije, svaki novi kilogram i zabeležite čak i najmanje poboljšanje. Uzbuđenje koje osetite kada završite vežbanje, podići će vam nivo testosterona, ubrzati oporavak, pospešiti rast mišića i učiniti jurenje sopstvenog rekorda još lakšim. Vi možete reći kako je to višestuka korist, a mi ćemo je nazvati pobedničkom strategijom.

POGLEDAJTE:

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> @menshealthsrbija

Foto: Shuttestock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *