Kako je Kris Prat postao Star Lord? - Men`s Health

Kako je Kris Prat postao Star Lord?

“Kris je neverovatno disciplinovan i ima fenomenalnu radnu etiku”, objasnio je njegov lični trener Dafi Gejver. “On nije klijent kog morate da forsirate. On je vrsta klijenta koju morate da usporite.”

Pogledajte i: Filmovi koji će vas motivisati da trenirate još jače

Gejver otkriva koji su bili glumčevi fitnes ciljevi: što više mišića, ali i kondicija, vitkost i okretnost.

Prat je imao dve verzije treninga, a mi vam prenosimo obe:

PRVI TRENING

ZAGREVANjE

Traka – 10 minuta
Zgibovi – 3 serije, 5 ponavljanja
Sklekovi – 3 serije, 10 ponavljanja
Čučnjevi – 3 serije, 15 ponavljanja

Otkrijte i: Kako je Ben Aflek postao Betmen: Trening i ishrana

TRENING

Vučenje na lat spravi – 3 serije, ponavljanja: 60kgx20, 70kgx15, 80kgx15, 12, 12
Veslanje bučicama – 5 serija, ponavljanja. 30kgx20, 40kgx15, 45kgx12, 12, 12
Biceps pregib šipkom – 1 serija: 35kgx15. Druga serija: 30kgx10
*Napomena: Gejver tvrdi da je Prat posle svake serije radio po pet zgibova.
Biceps koncentracioni pregib – 3 serije, 10 ponavljanja (više od 10kg)

Saznajte i: Kako je Hju postao Vulverin?

KRUŽNI TRENING TRBUŠNjAKA

Trbušnjaci
Polutrbušnjaci
Bočni trbušnjaci

Srbin u Ginisovoj knjizi rekorda: Uradio 30.000 trbušnjaka bez predaha!

DRUGI TRENING

Pretrčavanje 800 metara
Dizanje 45 kg (15 ponavljanja)
Benče pres – preko 90 kg (10 ponavljanja)
Skok na klupu (5 poanvljanja)

Vežbaj kao Brus Li: Tajna jednog od najvećih majstora

NAPREDAK

Za pet meseci vežbanja, Prat je uspeo da maksimum zgibova sa sedam poveća na 30, mrtvo dizanje sa 100 kilograma na 140 i da trči znatno brže, kaže njegov lični trener. Pored ovog napornog treninga, Prat je značajno promenio i način ishrane, ali o tome neki drugi put.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *