Završnica šipkom koja prži masne naslage - Men`s Health

Završnica šipkom koja prži masne naslage

Kod ovog fitnes trika za mršavljenje, najvažnije je da opterećenje ne bude preterano teško.

Pogledajte i: 6 sigurnih koraka do manjeg obima struka za samo 10 dana

KAKO

Poslužiće i nešto lakši tegovi, ali je bitno da plan pažljivo ispratite i sprovodite u delo na kraju svakog vežbanja. Svaku vežbu ponovite po šest puta pre nego što pređete na narednu.

Saznajte i: Manji tegovi, veći mišići?

PROGRAM

Veslanje u pretklonu

Mrtvo dizanje

Hang Power Clean

Prednji čučanj

Otkrijte i: Kako se pravilno izvodi prednji čučanj

Militari pres

Zadnji čučanj

Saznajte i: Sve o čučnjevima

Iskorak unazad

PLUS

Tome možete dodati i sklekove s tapšanjem – do otkaza!

Pogledajte i: Trening za trbušnjake sa šipkom

Da, program deluje ubitačno i pre kao čitav trening nego samo njegova završnica, ali rezultati neće izostati – vrlo brzo ćete izgubiti neželjene kilograme, a mišići će porasti.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *