Dr Čučanj: 7 "oldskul" pravila za delotvoran trening - Men`s Health

Dr Čučanj: 7 “oldskul” pravila za delotvoran trening

Kako Muscle and Fitness objašnjava, ovo nisu saveti i predlozi, već pravila kojih se moramo pridržavati kako bismo ostvarili fitnes ciljeve.

Saznajte i: Kako izabrati idealan fitnes program?

U svetu su popularna kao Sedam dekinih zakona – po slavnom Dr Čučnju, koji već decenijama fascinira svet svojom formom.

ZAKON INDIVIDUALNIH RAZLIKA

Svi imamo različite sposobnosti, tela i slabosti, pa na sebi svojstvene načine reagujemo na način vežbanja. Zato bi te razlike trebalo uzeti u obzir pri osmišljavanju savršenog programa.

Pogledajte i: Krojimo fitnes plan po meri

PRINCIP KOMPENZACIJE

Majka Priroda postarala se da stres kojem izlažemo mišiće tokom vežbanja nagradi time što će isti ti mišići porasti!

PRINCIP POJAČANjA

Kako biste nagovorili Majku Prirodu na kompenzaciju, neophodno je da izložite mišiće većem stresu nego inače.

Pogledajte i: Kako da ove godine konačno nabacite masu

PRINCIP ADAPTACIJE

Svaki organ na stres reaguje na svoj način, pa treba prilagoditi program potrebama tela.

PRINCIP UPOTREBE

Kao što mogu atrofirati od nedovoljne upotrebe, mišići mogu i hipertrofirati ukoliko ih previše forsirate. Ne zaboravite to kada, već iscrpljeni, terate sebe da produžite trening!

Pogledajte i: 3 moćna šejka koji će vam vratiti energiju

PRINCIP INTENZITETA

Mora postojati period kada treniramo znatno manjim intenzitetom, kao i vreme kada vežbamo isključivo visokim intezitetom.

PRINCIP SPECIFIČNOSTI

Nikad ne zaboravite koji su vaši ciljevi.

Pogledajte i: Najbolji osvežavajući šejk posle treninga

Ukoliko želite snažne noge – čučnjevi imaju prednost nad leg presom, a ako je vaš cilj izdržljivost u cilju trčanja maratona to ćete postići kardio programom (pre svega, biciklom), a ne čučnjevima.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *