NBA mišići: Vežbaj kao Derik Rouz - Men`s Health

NBA mišići: Vežbaj kao Derik Rouz

Tokom jednog treninga, Rouz gađa koš više stotina puta, a fokusira se pre svega na trojke. Naročito radi na radu loptom, bočno kretanje, dribling i skok.

Otkrijte i: Trening za noge NBA tima

JUTARNjI TRENING

Rouzovi treninzi traju oko dva sata, a izjutra vežba ovako:

Istezanje

Sprint od jedne osnovne linije do druge – 10 puta, uz vremensko ograničenje

Saznajte i: Kako da vežbate svoje trbušnjake košarkaškom loptom?

300 šuteva na koš (isključivo trojke), i to:

  • 150 iz hvatanja
  • 150 iz driblinga

Pri tome, gađa s ovih pozicija: s leve osnovne linije, desnog krila, levog krila, leve osnovne linije i s ivice reketa.

Pauza: 10 minuta

285 šuteva s prosečne udaljenosti, iz driblinga (iz različitih uglova)

Pogledajte i: 3 modna saveta košarkaškog asa Krisa Boša

VEČERNjI TRENING

Istezanje

Pogledajte i: Istezanje za veću snagu

Sprint od jedne osnovne linije do druge – 10 puta, uz vremensko ograničenje

300 šuteva na koš (isključivo trojke) iz hvatanja s leve osnovne linije, desnog krila, levog krila, leve osnovne linije i s ivice reketa.

Pauza: 10 minuta

Pogledajte i: Napumpajte biceps i triceps

285 šuteva s prosečne udaljenosti, iz driblinga (iz različitih uglova i s što višim lukom)

Gađanje s ivice pozicije šuta za trojku, dribling do proseljne udaljenosti, šut s polovine terena…

DERIKOVI SAVETI

  • Nikad ne traćite trening.
  • Stalno pitajte trenera da li sve radite na pravilan način.
  • Nikada ne budite zadovoljni. Znate da možete da budete još bolji!
  • Ponavljanja, ponavljanja, ponavljanja!
Pročitajte i  Uradite više sklekova nego ikada pre
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *