HIIT program: Izgubite salo sa strane za deset minuta dnevno - Men`s Health

HIIT program: Izgubite salo sa strane za deset minuta dnevno

Saznajte i: Šta je HIIT trening?

Jednostavno, iako je zamoran, ovaj trening daje rezultate. Ono što je važno jeste da se s njim kombinuje adekvatan način ishrane, što, naravno, znači da je masna hrana zabranjena. Preporučuje se da jedan sat pre treninga unesete proteine i ugljene hidrate koji će telu pružiti dovoljno energije da izdržite trening visokog intenziteta.

Otkrijte i: Kako smršati uz HIIT?

DETALjI

Vežbe same po sebi nisu teške, ali imajte na umu da između njihovog izvođenja nema odmora. Takođe, preporučuje se da kompletan program ponovite još dva puta tokom treninga (u tom slučaju odmorite po dva minuta između krugova), što će vam oduzeti ukupno 30 minuta, premda i ovo desetominutno vežbanje daje rezultate ukoliko ciljate samo na taj deo tela. Uz to, ova kombinacija pokreta garantuje i izvajane trbušnjake!

Može i kraće! Novi HIIT program vežbanja u 3 minuta

Trik je sledeći – prvu trećinu ponavljanja izvedite sporo, drugu trećinu uvrzajte što je više moguće, a poslednju izvedite sporo.

PLAN

DRVOSEČA 40 ponavljanja (po 20 za svaku stranu)

Pogledajte i: 6 sigurnih koraka do manjeg obima struka za samo 10 dana

RUSKI TVIST 50 ponavljanja

BOČNI IZDRŽAJ 30 ponavljanja (po 15 za svaku stranu)

Pogledajte i: 3 napitka od banane koji tope naslage oko struka

BICIKLISTIČKI TRBUŠNjACI

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *