Istaknite kvadricepse: Program koji će isklesati mišiće do neprepoznatljivosti - Men`s Health

Istaknite kvadricepse: Program koji će isklesati mišiće do neprepoznatljivosti

Treninzi za kvadricepse su uvek jaki izazovi i početak uvek sa sobom nosi snažne uoale mišića. Međutim, pratite program detaljno i posvetite mnogpo pažnje oporavku i rezultate neće izostati.

Uz ritam do mišića: 23 pesme za vaš kardio trening

VOŽNjA BICIKLA 3 serije x 5 minuta (odmor po 30 sekundi)

BUGARSKI SPLIT ČUČANj 3 serije x 8 ponavljanja (po nozi)

Idealna vežba za uspostavljanje ravnoteže i jačanje kvadricepsa. Podrazumeva oslon pretežno na jednu nogu, zbog čega ne biste smeli da preterate s opterećenjem.

Saznajte i: Jači za 60 sekundi: Bolji čučnjevi i sa više opterećenja

ČUČANj S ŠIPKOM IZA GLAVE 3 serije x 10 ponavljanja

Mali trik: pokušajte da natkolenice spustite toliko da budu paralelne s podom. Efekat će biti još veći!

Pogledajte i: Potisak iznad glave – šipka ili bučice?

NOŽNA EKSTENZIJA 4 serije x 15-20 ponavljanja

ISKORAK U HODU S BUČICAMA 3 serije x 15-20 ponavljanja (po nozi)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *