Kako pravilno izvesti vežbu „Supermen“? - Men`s Health

Kako pravilno izvesti vežbu „Supermen“?

Kada govorimo o “Supermenu”,važno je napomenuti da je to, pre svega, vežba istezanja, koju mogu praktikovati i iskusni vežbači i početnici.

Pogledajte i: Isklešite Supermen trbušnjake

Ono što je, takođe, bitno jeste da ne bi trebalo da izbodite nagle pokrete i “cimate” mišiće, već je i sporo podizanje sasvim dovoljno da vežbu uradite pravilno, a bićete sigurni da su vaši mišići i nervi potpuno bezbedni.

Otkrijte i: Kombinovani trening za čvrstu i oblikovanu zadnjicu

PRIPREMA ZA VEŽBU

1. Za početak, lezite na stomak, a ruke prebacite napred. Ispravite ih ili tek neznatno savijte u laktovima.

2. Noge ispružite paralelno jednu u odnosu na drugu.

Saznajte i: 5 osnovnih pokreta u vežbanju

IZVOĐENjE

1. Simultano podižite ruke, noge i grudi s poda i držite ih u vazduhu dve sekunde.

2. Istovremeno, napnite mišiće donjeg dela leđa kako biste izvukli maksimum iz ove vežbe. Dok stežete ove mišiće, polako izdahnite.

3. Polako spuštajte noge, ruke i grudi i, pri tome, udahnite.

Obavezno pogledajte i: 7 najboljih vežbi za ruke ikada!

4. Ponovite pokrete onoliko puta koliko je navedeno u vašem programu.

Mali trik kako ćete znati da ste je izveli pravilno – izgledaćete kao Supermen dok leti!

 

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *