Zašto i kako treba da radite iskorak? - Men`s Health

Zašto i kako treba da radite iskorak?

ZAŠTO?

Iskorak jače mišiće nogu i zadnjice brzo i lako, forsirajući mišiće natkolenice i glutealne regije, pa ga ne smete zapostaviti.
Preporučuje se da svaki trening počne njim ili čučnjem.

Pogledajte i: Popravite tehniku čučnja

KAKO?

Postoji nekoliko načina da pravilno izvedete iskorak, a svi oni zavise od vrste same vežbe. Prestavljamo vam osnovne tipove, ali napominjemo da ih ima još.

ISKORAK MALIM KORAKOM

Uobičajen iskorak skratite upola. Time ćete aktivirati kvadriceps, a zadnja loža neće biti preterano forsirana.

ISKORAK VELIKIM KORAKOM

Za razliku od prethodne vrste iskoraka, ovaj više uključuje zadnju ložu i mišiće zadnjice.

Pogledajte i: Iskorak ka većim nogama

OBRNUTI ISKORAK

Ovaj iskorak radi se unazad, a ne unapred, a preporučuje se da ovu vežbu izvode početnici.

BOČNI ISKORAK

Kao što mu samo ime kaže, ova vežba izvodi se tako što se noga izbacuje u stranu, a zahvaljujući njoj aktiviraćete mišiće zadnjice i primicače, dok će kvadricepsi ostati pošteđeni.

ISKORAK ŠIPKOM

U ovoj vežbi, šipka je prebačena iza vrata, a veoma je važno da leđa ostanu prava.

ISKORAK NA KLUPICI

Položite klupicu ispred sebe i izvodite iskorak penjući se na nju.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *