Paklene vežbe za snažnu zadnju ložu - Men`s Health

Paklene vežbe za snažnu zadnju ložu

Najveća tajna jačanja zadnje lože leži u klizećim pregibima nogama, a ne smete da zaboraviti da čak i vrhunski sportisti ove vežbe smatra teškim i napornim. Dakle, čeka vas fenomenalan trening!

Pogledajte i: Trening za noge NBA tima

On se sastoji od različitih varijacija pregiba, a to izgleda ovako:

KLIZEĆI PREGIB SA STISKANjEM

Ova vežba izgled baš kao i običan klizeći prgib jedne noge, ali bi trebalo da između nogu držite neki predmet (poslužiće i fintes valjak ili medicinka) i da ga nogama čvrsto stežete dok izvodite vežbu.

Otkrijte i: Tri načina da ojačate kolena

Naporno, bolno, ali delotvorno!

KLIZEĆI PREGIB JEDNOM NOGOM S OTPOROM

Što se tiče opterećenja, manje od jednog kilograma biće sasvim dovoljno za početak, dok će sve preko dva kilograma od vas napraviti zver.

Pogledajte i: Oblikujte grudi uz pomoć trake sa otporom

PREGIB ŠIPKOM

Ne zaboravite da bi trebalo najpre savladati pregib tela, pa početi lancima oko struka ili pojasima s opterećenjem pre nego što pređete na šipku.

STAJAĆI NOĆNI PREGIB

Održavajte ravnotežu, budite strpljivi i uskoro ćete bit i nagrađeni čvrstom i zategnutom zadnjom ložom!

Otkrijte i: Stojeće ili sedeće podizanje na prste – šta je efikasnije?

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *