Kako preskakanje treninga utiče na vašu formu - Men`s Health

Kako preskakanje treninga utiče na vašu formu

Ukratko, hoće!

Pogledajte i: Čelične grudi: 5 dokazano najboljih vežbi

Štaviše, lični trener Pit Magil i autor jednog fitnes priručnika koji je u SAD-u veoma popularan smatra da preskakanje treninga može umanjiti sav vaš trud za čak 50 odsto po sedmici. Kako on objašnjava, nećete izgubiti svu svoju snagu i izdržljivost, ali pauza može poništiti vaš napredak u prethodnim nedeljama.

ŠTA SE DOGAĐA

“Kada vežbamo, stimulišemo sintezu proteina kako bi telo izdržalo sve napore. Kada prestanemo da vežbamo, eliminišemo to, pa polako gubimo sve zalihe”, ističe dr Džejson Karp, fiziolog i autor knjige “Trčanje za žene”.

Otkrijte i: 5 saveta da postanete bolji trkač

MEĐUTIM…

Ipak, ponekad je neophodno usporiti, veruju eksperti.

To ne znači da treba da odustanete od vežbanja na mesec-dva, već da jednom ili dvaput godišnje smanjite broj treninga i ne forsirate telo da izdrži velike napore. To će pomoći nervnom sistemu, mišićima i vezivnom tkivu da se oporave, a budući da ćete ipak biti aktivni – nećete biti na gubitku.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *