Noge prekrivene mišićima: Pratite ovih 5 saveta - Men`s Health

Noge prekrivene mišićima: Pratite ovih 5 saveta

POČNITE ČUČNjEVIMA. TAČKA.

Ako želite mišićave noge, čučnjevi su nešto što ne smete da propustite! Koje god još vežbe da praktikujete, ne oslanjajte se na to što one delom uključuju i rad nogu, već obavezno ubacite čučnjeve.

Jači za 60 sekundi: Bolji čučnjevi i sa više opterećenja

Samo tako ćete biti stopostotno sigurni da rezultat neće izostati.

Naravno, kombinujte čučnjeve s dizanjem šipke i svim drugim varijacijama ove vežbe.

NAPADNITE SLABE TAČKE

“Ukoliko su noge u potpunosti vaša slaba tačka, predlažem da ih vežbate dvaput nedeljno i potrudite se da čučnjevi budu priotitet u vašem treningu”, savetuje Kalum von Moger, ovogodišnji Mr. Universe i slavni bodibilder.

Pogledajte i: 5 namirnica za bolju izdržljivost

SPUŠTAJTE SE NIŽE

Pored toga što izbegavaju da obuku šorts, vežbači loših logu retko idu duboko dok izvode vežbe za noge. Potpuno pogrešno!

Neophodno je da maksimalno izvedete određeni pokret i aktivirate što veće grupe mišića jer ćete jedino na taj način biti sigurni da je svaki mišić dovoljno stimulisan.

Pogledajte i: Ultimativni doručak za snagu

PROMENITE POLOŽAJ NOGU

Ovde postoji jedan trik: što češće menjajte položaj. Dakle, širite i skupljajte noge, krivite i ispravljajte stopala… Ove promene pomoći će vam da zapalite mišiće nogu iz bukvalno svih uglova!

Pogledajte i: Kako položaj laktova utiče na benč pres?

FOKUSIRAJTE SE NA KVADRICEPSE

Pored toga što mislite na zadnju ložu i mišiće zadnjice, nikako ne zaboravite veliki mišić koji se nalazi na prednjoj strani butine.

U pravilnom formiranju ovih mišića pomoći će vam ekstenzije nogu, čučnjevi u svim varijantama, potisak na kosoj leg mašini…

Pogledajte i: 4 ubistvene vežbe za veće kvadricepse

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *