Vežba uz koju ćete postati brži i efikasniji - Men`s Health

Vežba uz koju ćete postati brži i efikasniji

Ubrzajte zagrevanje: brza tura vežbi sa čučnjevima može pomoći vašim mišićima nogu da postanu eksplozivniji, navodi se u istraživanju sprovedenom u Španiji.

Nakon što su plivači uradili po 4 ponavljanja čučnjeva pod visokim opterećenjem, ne samo da su zaranjali dalje i dublje već su imali i snažniji zamah nogama tokom plivanja, poboljšavajući tako svoje vreme na 15 metara.

Otkrijte i Eksplozivni test snage i brzine

Naučnici veruju da su ove vežbe pomogle aktivaciji većeg broja mišica.

SKOK IZ ISKORAKA

Da biste i vi osetili ovaj efekat, probajte da radite skokove iz iskoraka, po 4 za svaku stranu, pre bilo koje aktivnosti koja zahteva brze pokrete,kao što je košarka na primer.

Saznajte i 9 najbržih fudbalera na svetu

Prvi korak

Uzmite bučice.Napravite iskorak napred.

Drugi korak

Snažno skočite i pritom ukrstite noge tako da pri doskoku suprotna noga bude napred.

Pročitajte i Kombinacija skleka i iskoraka koja prži kalorije

Treći korak

Spustite se u iskorak i ponovite drugi korak, menjajući položaj nogu pri svakom skoku.

Brz, brži, Jusein Bolt: Program “Munje”

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Vežba za stimulisanje rasta i građenje novih mišića
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *