Izgradite gornji deo tela kao MMA fajteri - Men`s Health

Izgradite gornji deo tela kao MMA fajteri

Ovaj sport je mnogo napredovao od dana kada je bio rezervisan za momke koji svakodnevno uživaju u pivu i rade samo pregibe bicepsa – sada je to sport potpunoh umetnika kao što je Džordž Sent Pjer.

Pogledajte i: Kondicija ratnika

Džon Anilo, operativni direktor TRF-a (Training for Warriors) osmislio je program koji vam može pomoći da gornji deo tela učinite pravom replikom tela slavnih fajtera.

PROGRAM

Reč je o treningu za početnike i vežbače srednjeg nivoa, koji pogađa grudi, leđa, ramena, ruke i trbušnjake. I sve to za samo 45 minuta!

Pogledajte i: IGYG metod za veće bicepse

PRVA RUNDA

PUŠ PRES ŠIPKOM 3 serije, 6 ponavljanja

Pogledajte i: Trening za trbušnjake sa šipkom

NAIZMENIČNI SKLEKOVI MEDICINKOM 3 serije, 10 ponavljanja (pa ponovite drugom rukom)

RUSKI TVIST 3 serije, 15 ponavljanja (pa ponovite drugom rukom)

Odmorite dva minuta.

Pogledajte i: Vežba za ogromna leđa

DRUGA RUNDA

ZGIBOVI S OPTEREĆENjEM 3 serije, 8 ponavljanja (težina: oko jednog kilograma)

SKLEKOVI S BUČICAMA 3 serije, 4 ponavljanja (pa ponovite drugom rukom),

Pogledajte i: Trening sa 2 bučice

BACANjE MEDICINKE 3 serije, 15 ponavljanja

Odmorite dva minuta.

TREĆA RUNDA

NAIZMENIČNI POTISAK BUČICAMA 3 serije, 10 ponavljanja (pa ponovite drugom rukom)

PREGIB ŠIPKOM (pomoću peškira) 3 serije, 10 ponavljanja

WOODCHOP MEDICINKOM 3 serije, 8 ponavljanja (obema stranama)

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *