Fitnes odluke kojih ćemo se pridržavati sledeće godine - Men`s Health

Fitnes odluke kojih ćemo se pridržavati sledeće godine

PUMPAJTE MIŠIĆE

Arnold Švarceneger je izjavio da je dobro pumpanje mišića bolje od orgazma. Taj osećaj otečenosti u mišićima nakon teškog treninga ima još jednu prednost: može da doprinese izgradnji veće mišićne masi zahvaljujući povećanom sintezom proteina.

Pročitajte i: Kako je Čening Tejtum isklesao telo za ulogu stripera

DO BOLJIH REZULTATA UZ POMOĆ KOLEGA IZ TERETANE

Studija je pokazala da su ljudi, koji su rekli da njihovi prijatelji ili kolege iz teretane briljiraju u određenim vežbama, bili u mogućnosti da poboljšaju svoj performans. Saznanje da drugi mogu da učine nešto što vi ne možete, daje vam samopouzdanje da se više i jače potrudite.

BURPEE – NAJBOLJA MOGUĆA VEŽBA

Burpee sagoreva kalorije, zateže mišiće i jača pluća. Benefiti ove vežbe su veliki, što potvrđuje i činjenica da 10 brzih ponavljanja ove vežbe je jednako efikasno u pokretanju vašeg metabolizma kao sprint od 30 sekundi.

PRVO NAPADNITE TORZO

Ukoliko želite da trening podignete na viši nivo, počnite od sredine. Ljudi postižu bolje rezultate kada vežbe za torzo rade na početku, a ne na kraju.

Pročitajte i: Vežbajte kao Lazar Angelov: Vežbe za grudi i leđa (VIDEO) 

DUŽE JE JAČE

Pozicioniranje laktova ispred nosa umesto ispod ramena tokom izvođenja daske, duplo je teže i samim tim efikasnije.

SUOČITE SE SA DOSADNIM (PRETEŠKIM) VEŽBAMA

Često preskačemo vežbe, koje mrzimo zato što su preteške, ali to su i dalje neke od najboljih vežbi za vas. Vremenom, zanemarivanje ovih vežbi može da uspori vaš napredak u treniranju. Pravi je trenutak da se u 2015. godini suočite sa tim najomraženijim vežbama.

BALANSIRAJTE MIŠIĆAVOST

Uradite najmanje tri seta vežbi povlačenja za svaka dva seta vežbi za grudi i ramena, koje uradite. Poboljšaćete stav i dostići ćete blanas mišića.

Pročitajte i  Ovo morate da uradite posle svakog trčanja

Pročitajte i: Mišići kao Vulverinovi

PRONAĐITE PROGRAM KOGA ĆETE SE PRIDRŽAVATI

Skakanje sa programa na program je jedan od glavnih razloga zašto mnogi polaznici ne uspevaju da napreduju značajnije u teretani. Najbolji plan je da pronađete jedan program koji vam odgovara i da ga se pridržavate jedan duži vremenski period. 

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *