Test od 15 sekundi koji morate da uradite pre svakog treninga - Men`s Health

Test od 15 sekundi koji morate da uradite pre svakog treninga

„Zove se biofidbek testiranje i možete da ga ubacite u vaš trening odmah“, kaže David Delanave, vlasnik teretane Movement Minneapolis, koji je ovaj test sprovodio na njegovim klijentima.

Pročitajte i: Jednominutna vežba koja će potpuno transformisati vaš trening

Stanite uspravno, sa raširenim nogama u širini kukova. Podignite jednu nogu sa poda, savijte je u kolenu, tako da se vaše koleno i stopalo nalazi iza vas. Zadržite ravnotežu 15 sekundi, a potom ponovite ovo isto na drugoj nozi. Testirajte se svaki dan tokom jedne nedelje kako biste dobili osnovu i sposobnost vašeg tela za balansiranje.

„Ljudske sposobnosti se razlikuju. Neko će se tresti dok će drugi stameno i sigurno stajati na jednoj nozi“, kaže Delanave.

Ono što je bitno jeste da pronađete vašu polaznu tačku za poređenje. Možete da pronađete povezanost lošeg ishoda testa kada ste premalo spavali ili previše trenirali u proteklih nekoliko dana ili bili pod velikim stresom. Drugim danima vaš balans će biti iznad proseka.

“Ako je vaš balans iznad normalnog i očekivanog, tog dana ćete želeti da trenirate još snažnije. Ukoliko je vaš balans tog dana užasan, nećete se forsirati”, kaže Delanave.

Pročitajte i: 3 efikasne vežbe za isklesane ruke

Uz pomoć ovog testa, znaćete kada treba da odstupite, a kada da se forsirate i pređete granice izdržljivosti.

Ako je vaš test duže ispod svake granice, proverite faktore, poput kvaliteta i kvaniteta sna, ishrane i nivoa stresa, jer svi oni mogu da utiču na vaše fizičko stanje i performans u teretani.

Pročitajte i  Izdržite merenje
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *