Program koji će zapaliti mišiće zadnjice - Men`s Health

Program koji će zapaliti mišiće zadnjice

Mišiće zadnjice prekrivaju masne naslage, pa je pravilan način ishrane neizostavan ukoliko želite da poradite na njima. Prikladna dijeta, kardio i vežbe opterećenja predstavljaju idealan spoj na putu ka okrugloj i čvrstoj stražnjici.

Pogledajte i: Treniraj kao Lazar Angelov: Vežbe za grudi i leđa (VIDEO)

1. PODIZANjE NOGU LEŽEĆI NA RAVNOJ KLUPI 3 serije, 15-20 ponavljanja

Noge pri izvođenju ove vežbe ne bi trebalo da savijate u kolenima, a imajte na umu da ih treba podići toliko da formiraju ugao od 90 stepeni s trupom. S nogama podižite i kukove.

Budite oprezni! Pogledajte koje su Opasnosti skokova na klupu

2. ČUČANJ S ŠIPKOM RAŠIRENIH NOGU 5 serija, 10 ponavljanja

Obratite pažnju na to da najpre počnete savijate u kolenima, pa tek onda spuštanje zadnjice. Leđa moraju ostati prava.

Pogledajte i: Kako se pravilno izvodi prednji čučanj

3. MOST S PODIGNUTOM NUNOGOM 3 serije, 10 ponavljanja (ponoviti obema nogama)

Sećate li da smo na početku pomenuli “oldskul” vežbe? Most je pravi primer za to!

Verzija s podginutom nogom razlikuje se od obične samo po tome što, kada podignete telo, treba da ispruižite jednu nogu pravo.

4. MOST 2 serije, 20 ponavljanja

Pogledajte i: Trening program za velike i snažne listove

5. ISKORAK SA ŠIPKOM 3 serije, 8-10 ponavljanja

6. SUMO MRTVO DIZANjE 3 serije, 20 ponavljanja

Široko razmaknite stopala i dižite!

Pogledajte i: Mrtvo dizanje koje do sada sigurno niste probali

7. RAD NA ABDUCTOR-U 3 serije, 10-15 ponavljanja

Na ovoj 2u1 spravi vežbate zadnjicu, unutrašnji deo butina, spljašnji deo butina ioblikujete telo s lakoćom!

Upoznajte i: Najgore sprave za vežbanje, ikada

8. Ponovo ČUČANJ S ŠIPKOM RAŠIRENIH NOGU 3 serije, 10 ponavljanja

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *