4 najbolje vežbe zagrevanja za dizanje tegova - Men`s Health

4 najbolje vežbe zagrevanja za dizanje tegova

Šampion u dizanju tegova i učesnik na Olimpijskim igrama 2012. godine Džek Oliver otkriva: “Nikada se nemojte istezati pre treninga tegovima. Umesto toga, imitirajte pokret koji ćete raditi na treningu. Ukoliko radite benč pres, uzmite šipku i zagrejte se pokretima benč presa. Pravo istezanje mišića bi trebalo da usledi tek nakon treninga.”

“Umesto 30 minuta istezanja, uradite 20 minuta vežbi za jačinu i samo 10 minuta klasičnog istezanja”, objašnjava Oliver.

Pročitajte i 7 razloga da svaki muškarac diže tegove

Vežba 1: POVUCITE GRUDI

Stanite ispred zida sa rukom sa strane i drugom rukom koja pritiska zid. Zakoračite napred tako da se ruka povuče unazad, a da vi osetite istezanje sa strane vaših grudnih mišića.

Vežba 2: ROLANJE LOPTICE

Lezite na stomak sa lopticom za hokej ispod vaših grudi. Stavite ruku sa strane i rolajte je oko lopte. Želećete da vrištite, ali ćete zategnuti mišiće.

Vežba 3: NASLONITE SE

Stavite ruke na šipku i povucite telo unazad, tako da vaše ruke budu istegnute iznad vaše glave. Osetićete istezanje dužu ruku, lat mišića i na vrhu leđa.

Saznajte i 4 saveta za trening tegovima

Vežba 4: PROMRDAJTE SE

I dalje ste u ovoj poziciji, savijte leđa da ih istegnete i promrdajte ih sa strane na stranu. Istezanjem na različitim stranama (levo, desno, gore, dole), pogodićete različite uglove i smetnuti s uma bol, koji ste osetili u toku vežbanja.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Veslanje za veća leđa
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *