Izgubite suvišne kilograme uz HIIT trening - Men`s Health

Izgubite suvišne kilograme uz HIIT trening

IZDRŽITE DVE NEDELJE

Ovoliko je potrebno da biste počeli da primećujete rezultate i da osetite sve benefite HIIT programa. Za dve nedelje i programom intervalnog treninga visokog intenziteta, izgradićete istu izdržljivost i snagu, koju biste postigli nakon 650 minuta srednje intenzivnog programa izdržljivosti.

Pročitajte i: HIIT: Intervalni trening visokog intenziteta

NE TRČITE PRAZNOG STOMAKA

Ignorišite šta ste čuli o sagorevanju masti. Kada radite intenzivne vežbe, energija je od vitalnog značaja, proteini pre sesije su idealan izbor, a uz to će i povećati sagorevanje kalorija u narednih 24 sata.

ZABORAVITE RAVNU PODLOGU

Podesite traku za trčanje sa blagim nagibom kako biste povećali snagu svojih nogu, smanjili rizik od povreda, a i svakako ćete se više znojiti kada vežbate na nagibu.

SUPLEMENTI PRE TRENINGA

Uzimajte amino kiseline pre treninga. Muškarci koji uzimaju suplemente 30 minuta pre treninga ubrzavaju izgradnju mišića za 42 procenta u odnosu na one koji ih uzimaju nakon treninga.

Pročitajte i 7 razloga zašto vam je potreban HIIT

BRZ OPORAVAK

Možda zvuči strašno, ali ako želite da se brzo oporavite i rešite propratnih tegova, maksimalni HIIT (sprint najbrže što možete) je vaša nova maserka. Ovo će ukloniti bolne nus produkte treniranja mnogo efektnije nego bilo koji kardio program.

POVEĆAJTE UNOS UGLJENIH HIDRATA  BEZ GRIŽE SAVESTI

Ako želite da povećate i ubrzate gradnju vaših mišića, potrebno je da u ishranu odmah ubacite ugljene hidrate. Oksidativni stres koji nastaje intenzivnim vežbanjem može da vam oduzme svu potrebnu energiju, pa izbegnite to porcijom integralnih testenina ili kriškom integralnog hleba pre nego što krenete sa HIIT sesijom.

Pročitajte i: Ugljeni hidrati: Ključni aspekt treninga

NAJBOLJE ZA KRAJ

Pročitajte i  Krosfit groznica: Principi koji će unaprediti vaš trening

Kako biste povećali njegove benefite, HIIT sačuvajte za kraj treninga. Ako nakon toga možete da radite bilo šta drugo osim tuširanja, to je pokazatelj da nešto niste radili kako treba.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *