Trening visokog intenziteta 10-20-30 za odlične rezultate - Men`s Health

Trening visokog intenziteta 10-20-30 za odlične rezultate

Trening visokog intenziteta 10-20-30 za odlične rezultate

Trening visokog intenziteta 10-20-30 se pokazao kao vrlo delotvoran, a kao dodatni plus je činjenica da vam neće biti potrebne fitnes sprave već isključivo vaše telo. Poznati trener Kortni Firon je kombinovao vežbe sa sopstvenim telom i sprint intervale i tako kreirao “ubijstvenu” kombinaciju koja na odličan način definiše telo i eliminiše suvišne masti.

Sam trening se sastoji od pet vežbi koje se rade kroz tri runde. U prvom krugu vežbe radite sa 10 ponavljanja, u drugoj rundi 20 a u trećoj 30 ponavljanja. Da bi izazov bio veći Firon je dodao još jedan zahtevan segment u vidu sprinteva od 20 metara koji se rade između vežbi.

Pogledajte i Trening sa sopstvenom težinom koji gradi čistu mišićnu masu

“Ovaj kondicioni izazov iako se radi bez tegova predstavlja ozbiljan test za svakoga vežbača. Vrlo je efikasan jer topi masti u telu, izgrađuje mišićnu masu i oblikuje trbušne mišiće”, kaže trener Firon.

Fensi teretane vam neće nužno pružiti brzinu i snagu, a ako nemate previše vremena biće vam potreban upravo ovaj brzi trening koga možete raditi kako na otvorenom tako i na zatvorenom prostoru.

VEŽBE

Vežba 1: SKOK IZ ČUČNJA

3 serije, 10,20,30 ponavljanja, bez pauze

Trening za vrhunsku kondiciju: Preskakanje užeta

Vežba 2: SKLEKOVI (PRESS-UP)

3 serije, 10,20,30 ponavljanja, bez pauze

Vežba 3: ISKORAK SA SKOKOM

3 serije, 10,20,30 ponavljanja, bez pauze

Vežba 4: PLANINARI

3 serije, 10,20,30 ponavljanja, bez pauze

Otkrijte i Ako želite žestoko topljenje masnih naslaga, na kraju treninga uradite OVU vežbu

Vežba 5: LEGIONARI

3 serije, 10,20,30 ponavljanja, pauza koliko vam je potrebna

Pročitajte i  Trening za celo telo i celu kuću
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *