5 saveta da postanete bolji trkač - Men`s Health

5 saveta da postanete bolji trkač

OPREMA

Stara, pocepana oprema ili izlizane patike će vam samo otežati trčanje. Odaberite funkcionalnu i kvalitetnu opremu koja neće lako da se pohaba i koja će da upija znoj.

Pročitajte i: Pojačajte muziku, pojačaćete trening

POBEDITE DOSADU

Čak i ako volite da trčite, pola sata trčanja bez prestanka može da vam se čini kao večnost. Napravite zanimljivu plejlistu ili gledajte neku zanimljivu TV seriju ukoliko ste na pokretnoj traci, koja će vam pomoći da nastavite kada poželite da odustanete.

NE ISTEŽITE SE PRE TRČANJA

Naravno da morate da zagrejete mišiće nekim dinamičnim vežbama, ali statično istezanje mišića pre nego što krenete sa trčanjem, nije od pomoći, a može i da istegne mišiće. Sačuvajte istezanje za period nakon trčanja kako biste povećali elastičnost mišića i sprečili povrede.

SA TRAKE ZA TRČANJE U PRIRODU

Traka za trčanje nudi konstatne i idealne uslove da naučite kako treba da trčite, ali ako želite da postanete bolji trkač, krenite u obližnji park ili na neku već utabanu stazu za trčanje. Na početku će vam se trčanje činiti težim, ali na ovaj način ćete vežbati druge grupe mišića i povećaćete izdržljivost i postaćete bolji trkač nego što ste bili.

Pročitajte i: Trening za trčanje

RAD RUKU JE VEOMA BITAN

Trudite se da držite laktove pod uglom od 90 stepeni u odnosu na telo, naizmenično napred i pozadi tokom trčanja. Ovakav rad ruku će vam pomoći da lakše trčite. 

Pročitajte i  Dve "sigurne" sprave na kojima rizikujete povrede
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *