MMA kao način života: Nedeljni program treninga Džejmsa “Čekića” Meksvinija - Men`s Health

MMA kao način života: Nedeljni program treninga Džejmsa “Čekića” Meksvinija

Kada ste naučili da jedete kao pravi trojanski ratnik, vreme je da pređete da na vežbanje u stilu MMA fajtera.

Pogledajte i: MMA kao način života: Jelovnik Džejmsa “Čekića” Meksvinija

“Prepročujemo kombinovani trening borilačkih veština i onima žele da se oprobaju u takmičenjima i onima koji jednostavno žele da budu u formi i zdravo”, rekao je Meksvini za Men’s Health. “To je odličan način da ostanete fit i zadržite oštrinu uma kako biste se pripremili za sveživotne izazove.”

Imajte na umu da se džiju džicu i tajlandski boks mogu zameniti efektivnim kardio vežbama i borilačkim veštinama po izboru.

Pročitajte i: Sklekovi kojima ćete izgraditi kolosalna ramena

PONEDELjAK

7.00 Kondicioni trening: 60 minuta intenzivnog rada bez odmora
11.00 Džiju džicu: rad na tehnici i fristajl sparing (pet puta po pet minuta)
19.00 Tajlandski boks: dva sata rada na tehnici (12×3 minuta, s po 30 sekundi odmora)

Pogledajte i: Trening za kondiciju

UTORAK

7.00 Trening snage: sat i po vremena razvijanja eksplozivne snage
11.00 Tajlandski boks (sparing): 5×5 minuta, s jednim minutom odmora i s različitim partnerom u svakom krugu
19.00 Rvanje: rad na obaranju, kontrolisanju protivnika dok je na zemlji, dva sata

Pogledajte i: 10 najboljih vežbi za povećanje snage i mišićne mase

SREDA

11.00 Džiju džicu: rad na tehnici i fristajl sparing (pet puta po pet minuta)
19.00 Boks: rad nogu, uglovi i kombinacije

Pogledajte i: Najzastupljenije borilačke veštine na svetu

ČETVRTAK

7.00 Kondicioni trening: ubrzan rad srca i oporavak (sat i po vremenena neprestanograda)
19.00 Džiju džicu: tehnike (dva sata)

Pogledajte i: Hejev kondicioni trening

PETAK

7.00 Trening eksplozivne snage: disciplina snage (dva sata), mrtvo dizanje,čučnjevi, benč pres
11.00 Tajlandski boks – kombinacije u rukavicama (12×3 minuta s 30 sekundi odmora izumeđu krugova)
19.00 MMA sparing: 5×5 minuta s različitim (odmornim) partnerom u svakom krugu

Pogledajte i: Profi test snage

VIKEND

Subotom i nedeljom Džejms odmara kako bi se oporavio od naporne nedelje.

Pogledajte i: Zašto je oporavak mišića nakon treninga važan?

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *