Zašto je oporavak mišića nakon treninga važan? - Men`s Health

Zašto je oporavak mišića nakon treninga važan?

ISPLANIRAJTE ODMOR

Da li nakon treninga osećate bol u mišićima? Ovo stanje je poznato kao odloženi početak bola u mišićima. Treniranje kada osećate bol i grčeve u mišćima može da dovede do povreda, pa proporučujemo da sačekate najmanje 72 sata pre neko što počnete sa vežbama za određenu grupu mišića.

Pročitajte i: Udvostručite rezultate treninga

HIDRATACIJA

Hidratacija je takođe veoma važan deo procesa oporavka nakon vežbanja. Uglavnom mislimo da je znojenje znak da snažno vežbamo i sagorevamo kalorije, ali je ovo takođe znak da gubimo tečnost. Potrudite se da se dovoljno hidrirate i pre i posle vežbanja i videćete kako će proces oporavka biti mnogo brži i efektniji.

SUPLEMENTI

Suplementi su sjajan način da smanjite bol u mišićima. 

Pročitajte i: 6 moćnih suplemenata

SAN

Glavna funkcija sna je odmor. Spavajte 8 sati dnevno, a pritom isključite zvuk telefona i ugasite svetlo, jer ukoliko je san isprekidan i poremećen, efekti neće biti isti.

PROTEINSKI ŠEJKOVI

Proteinski šejkovi su naširoko poznati kao super način da se oporavite nakon treninga, budući da ovim putem unosite nutrijente koji su vam potrebni da biste regenerisali mišiće. Najbolje vreme za šejkove je 30 minuta nakon vežbanja, ali nemojte da brinete ukoliko zaboravite, jer su sjajni kada god da ih popijete.  

Pročitajte i: Proteinski šejkovi za početnike

Pročitajte i  Mišićna masa bez tegova - moguće je!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *