Vežba za noge koju nikakako ne smete da preskačete - Men`s Health

Vežba za noge koju nikakako ne smete da preskačete

Pretpostavljamo da vam iskorak nije omiljena vežba, koju upravo iz tog razloga ne izvodite često. Međutim, fitnes direktor Men’s Health-a Bi Džej Gadur vam poručuje da pravite veliku grešku.

Iskorak sa sopstvenom težinom odnosno bez bučica može da doprinese efikasnijim i bržim rezultatima.

Brz trening za jačanje jezgra

Saznajte i Zašto i kako treba da radite iskorak?

Predstavljamo vam četiri varijacije ove vežbe, koje će izgraditi snagu i stabilnost vaših nogu i povećati pokretljivost donjeg dela tela.

Dakle, ukoliko budete radili miks ovih iskoraka kao zagrevanje, vaše noge će biti u mogućnosti da podižu veće težine kasnije.

Gurnite bicepse i tricepse do tačke pucanja

Varijacije iskoraka:

  • HODAJUĆI ISKORAK
  • OBRNUTI HODAJUĆI ISKORAK
  • LATERALNI ISKORAK
  • ISKORAK SA ROTACIJOM

Ove varijacije iskoraka možete da radite 10 do 30 minuta i poboljšaćete nivo aerobne kondicije, pa ćete moći brže da trčite i da gurate više.

Isklešite savršene bočne trbušnjake uz ove jednostavne vežbe

Pročitajte i Trening za noge koji povećava nivo testosterona

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  SNAGA IZNAD SVEGA: Funkcionalni program od 3 treninga!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *