Novi izazov: Koliko sklekova sa tapšanjem možete da uradite? - Men`s Health

Novi izazov: Koliko sklekova sa tapšanjem možete da uradite?

Men’s Health standard: 10 sklekova sa tapšanjem

Iznad proseka: 5 sklekova sa tapšanjem

Uobičajeno: sklekovi bez tapšanja

Moćan gornji deo tela ne izgleda dobro samo kada ne nosite majice, već pomaže da svoju snagu iskoristite u svakodnevnim situacijama.

“I daje vam prednost u većini sportova, bilo da se trudite da pobedite u fudbalu ili karateu”, kaže svetski rekorder u dizanju tegova Dejvid Dellanave.

#TestirajSnagu: Da li možete da uradite 20 ponavljanja za 1 minut?

Sklek sa tapšanjem podrazumeva eksplozivnost i snagu, predstavlja i tradicionalni pokret i ultimativni test snage gornjeg dela tela.

TEST

Namestite se za poziciju skleka, sa telom ispravljenim od glave do pete. Spustite se dok vam grudi ne dođu do 8 centimetara iznad podloge. Odgurnite se eksplozivno podižući ruke sa poda. Pljesnite u vazduhu, ali se trudite da sve vreme održite svoje telo ispravljenim i da se vratite u početnu poziciju.

ŠTA AKO NE MOŽETE DA PLJESNETE?

Ne možete da pljesnete?

Radite sklek na steperu

Dodajte ovu vežbu svojoj dnevnoj rutini treninga i radite je sa rukama podignutim na steperu, što smanjuje opterećenje. Uradite tri serije od pet ponavljanja, a kada postane lako, spustite steper na niže.

#TestirajSnagu: Koliko daleko možete da skočite?

Bacanje medicinke u klečećem položaju

Kako biste dobili veću snagu i moć, radite vežbu bacanja medicinke u klečećem položaju: spustite se na kolena nasuprot zidu, držite medicinku u visini grudi i bacite je direktno ispred vas na zid.

Uhvatite je i ponovite, a sveukupno uradite tri serije po 10 ponavljanja.

“Cilj je maksimalna snaga”, kaže Delanave, “pa započnite tako što ćete loptu bacati najmanje 3,6 metara.”

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Kako da jednu od najboljih vežbi svih vremena za sagorevanje naslaga učinite još efikasnijom?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *