Zapalite mišiće: Pola sata treninga koji će vas dovesti do ivice izdržljivosti - Men`s Health

Zapalite mišiće: Pola sata treninga koji će vas dovesti do ivice izdržljivosti

Ako ste mislili da nema poente da vežbate ako nemate vremena da odete do teretane, grdno se varate.

Ovaj kućni trening kombinuje izvođenje serija do iznemoglosti, kao i spajanje dva pokreta u jednoj vežbi što ga čini velikim, ali efikasnim izazovom za vaše mišiće.

Svaku od ovih vežbi uradite za minut sa malo ili nimalo odmora između.

Najteži kućni trening koji ste ikada probali!

Svaka od ovih vežbi je teška, budući da kombinuje dva pokreta u jednom na specifičan način. Ukoliko nemate benč ili kutiju, koristite stolicu, kauč, sto ili stepenice. Pronađite način da uradite ovaj trening.

PRVI MINUT: KOMBINACIJA ČUČNJA I SKEJTERSKOG SKOKA

6 ponavljanja svake vežbe

To je jedna runda. Uradite koliko rundi možete.

Svaki skok se računa kao jedno ponavljanje, tako da tri skoka po jednoj nozi prestavljaju šest totalnih ponavljanja.

DRUGI MINUT: KOMBINACIJA SKLEKA I ZADRŽAJA U POZICIJI SUPERMENA

Izvodite 15 sekundi svake vežbe u dve runde.

TREĆI MINUT: STEPUP U TRČEĆEM POLOŽAJU I OBRNUTI ISKORAK (leva strana)

Uradite koliko god možete ponavljanja

9 najboljih vežbi za eksplozivan kućni trening

ČETVRTI MINUT: STEPUP U TRČEĆEM POLOŽAJU I OBRNUTI ISKORAK (desna strana)

Uradite koliko god možete ponavljanja

PETI MINUT: PENJANJE UZ PLANINU I BOČNI IZDRAJ

5 sekundi radite jednu, pa 5 sekundi drugu vežbu

Nakon što uradite 5 minuta ovog treninga, odmorite se jedan minut ili izvodite jumping jack ili vežbe sa penastim valjkom za oporavak mišića.

Ovo bi bio jedan krug vežbi, a vi uradite 5 rundi za pola sata.

8 predmeta koje možete iskoristiti za kućni trening

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Podignite fizičku formu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *