Vežba od koje druge vežbe drhte: Farmerov hod za jače jezgro i brutalne mišiće - Men`s Health

Vežba od koje druge vežbe drhte: Farmerov hod za jače jezgro i brutalne mišiće

Vežba Farmerov hod je sjajan način da izgradite jačinu jezgra i sagorite masne naslage.

Međutim, ova vežba može da napumpa i vaše bicepse, ukoliko držite bučice sa savijenim laktovima, kaže Bi Džej Gadur.

Saznajte i 22 najbolje vežbe za brutalno moćne bicepse

Ukoliko je pravilno radite, ova vežba će nabildovati vaše bicepse i nadlaktice,ojačati vaše zglobove i poboljšati vašu sposobnost da radite zgibove.

Ovu vežbu možete da radite u različitim hvatovima i na taj način da pogađate različite uglove mišića ruku. Ne samo da ćete ojačate bicepse u ovim pozicijama,već ćete povećati i izdržljivost.

Radite ovu vežbu 20 do 30 sekundi u overhand hvatu, onda odmah zamenite za hammer hvat i potom je izvodite u underhand hvatu.

Veće i snažnije ruke za 5 minuta: dve vežbe za čelične mišiće

Kako biste dobili sjajan trening za ruke, ovu vežbu pratite sa koliko god možete ponavljanja triceps ekstenzije sopstvenom težinom koristeći Smit mašinu, šipku ili benč.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Ovakvu pripremu za mrtvo dizanje još niste videli! (VIDEO)
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *