4 strategije koje će vam pomoći da zavolite vežbanje - Men`s Health

4 strategije koje će vam pomoći da zavolite vežbanje

Nije lako steći naviku redovnog vežbanja. Prvo treba pronaći snažnu motivaciju a onda svakog dana pre ili posle obaveza odlaziti u teretanu. I pored jake volje, često se može dogoditi da nakon samo nekoliko nedelja i meseci zapadnete u krizu i nezadovoljni napretkom olako dignete ruke. Tu dolazi do prvih frustracija, ali to je ujedno i preloma tačka u vašem daljem napretku.

Zaboravite na teretanu: Ovaj brutalni trening na plaži je sve što vam treba!

PRONAĐITE SMISAO

Prvi korak u sticanju navika je da utvrdite šta vama vežbanje zapravo znači. Ljudi svoja ubeđenja često donose na osnovu prethodnih iskustava, a to često znači da imaju negativan pristup od samog početka. Umesto toga, uvek gledajte pozitivnu stranu i razmišljajte o tome koje će koristi imati vaše zdravlje zahvaljujući redovnim treninzima.

Zapitajte se da li je vežbanje za vas naporan posao ili dar. Ako nevoljno odlazite na treninge, gotovo izvesno je vaš problem motivacija. S druge strane ukoliko imate veliku želju, ali i manjak vremena da redovno trenirate probajte sa nekim od sledećih saveta.

PODIGNITE SAMOSVEST

Kada pronađete smisao vežbanja, sledeći korak bi trebao biti samospoznaja. Saznanjem koliko ste snažni uticaćete pozitivno na vaš psihički aspekt tako što ćete se bolje osećati. Kada primetite prve pozitivne pomake vaša motivacija će automatski porasti. Manje se fokusirajte na dugoročne ciljeve, poput definisanja trbušnjaka ili smanjivanja procenta masti u telu, i uživajte u prvim dobrim rezultatima sopstvenog rada.

Pogledajte i 6 najboljih filmova o fitnesu

PRIORITETI

Vežbanje je mnogo više od fizičkog pokretanja tela. Fizička aktivnost smanjuje stres,čini nas srećnima i odličan je dokaz da se naporan trud isplati. U današnjem ubrzanom vremenu prepunom obaveza teško je pronaći vreme isključivo za sebe. Potrebno je ponekad da sebe stavite ispred ostalih, i odredite najmanje 30 minuta dnevno za fizičke aktivnosti. Kada shvatite koliko svakodnevni treninzi pozitivno utiču na vaše raspoloženje i koliko utiču da i druge aktivnosti obavljate na kvalitetniji način, znaćete da ste uradili pravu stvar.

Pročitajte i  Za celo telo: Najteži trening šipkom ikada!

NAPRAVITE STRATEGIJU

Na kraju krajeva, cilj se može ostvariti jedino ako je prethodno postojao jasan plan. Vremenom ćete otkriti koje vrste treninga vam najviše odgovaraju i koji delovi dana su najidealniji za vežbanje, vodeći računa o vašim poslovnim obavezama. Naterajte sebe da izbegavate besmislene izgovore i mislite o pozitivnom efektu treninga.

Zavoleti vežbanje je proces koji nije lak, ali se na kraju uvek isplati jer će te postati snažniji, vitkiji i srećniji muškarac.

Saznajte i Gde leži ključ fitnes uspeha?

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *