Istrenirajte celo telo kod kuće - Men`s Health

Istrenirajte celo telo kod kuće

ZAGREVANJE
Uradite sve vežbe jednu za drugom, kada završite ponovite ceo krug još jednom za ukupno šest serija.

Čučanj; Ponavljanja: 10;

Naizmenični iskorak (sa dlanovima na potiljku); Ponavljanja: Po 10 za svaku nogu;

Iskorak u stranu; Ponavljanja: Po 10 za svaku nogu;

Pročitajte i: 15 trikova za telo kakvo želite

TRENING
Radite sve A vežbe, a potom uradite B vežbe. Na primer uradite A1 vežbu, a potom A2 i na kraju A3, zatim sve ponovite i tek onda pređite na B vežbe i uradite dva kruga ovih vežbi.

A1
Podizanje kuka sa jednom nogom; Serije: 2; Ponavljanja: Po 10 za svaku nogu;

A2
Sklekovi; Serije: 2; Ponavljanja: do otkaza;

A3
Bugarski čučanj; Serije: 2; Ponavljanja: Po 12 za svaku nogu;

B1
Magareći udarac; Serije: 2; Ponavljanja: 12;

B2
Iz plenka u sklek; Serije: 2; Ponavljanja: 12;

B3
Pregib trupa sa ispruženim nogama (prstima ruku ustremite se ka plafonu); Serije: 2; Ponavljanja 10;

Pročitajte i  5 vežbi za veće mišiće listova
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *