4 ubistvene vežbe za veće kvadricepse - Men`s Health

4 ubistvene vežbe za veće kvadricepse

ANATOMIJA I FUNKCIJA
Kvadricepsi se sastoje od 4 odvojene mišićne grupe: vastus lateralis, vastus medialis, vastus intermedius i rectus femoris.  Mišić lateralis kreću od vrha butne kosti i vezuju se za čašicu kolena. Rectus femoris je takođe na jednoj strani povezan sa čašicom kolena, a na drugoj sa kukom. Zajedno, ova četiri mišića su odgovorna za ekstenzije kolena. Sada kada smo objasnili neke osnovne stvari, red je

Pročitajte i: Nije svaki dan za grudi i biceps

NAJBOLJE VEŽBE

Prednji čučanj
Vežba broj jedan za razvoj kvadricepsa je naš stari favorit, prednji čučanj. Pogledajte bilo kog uspešnog dizača tegova i videćete kolosalne kvadricepse.

Olimijski čučanj
Za ovu varijaciju čučnja, šipka će biti postavljena na skoro samom vrhu vaših trapezoida i zauzećete uži početni stav. Upravo ovaj stav će terati vaša kolena da ideu preko prstiju, a vaš torzo će se boriti da ostane u uspravnoj poziciji, što će dodatno opteretiti vaše kvadricepse.

Nožna ekstenzija
Čučnjevi jesu odlični, ali ni jedna vežba ne izloluje kvadricepse kao nožna ekstenzija. Ukoliko okrenete stopala ka unutra više ćete pogoditi spoljašnji deo kvadricepsa, stopala ka spolja, unutrašnji deo.

Step up sa šipkom
Penjanje na kutiju je odlična vežba za sve mišiće nogu, a posebno za kvadriceps.

Pročitajte i  Dvejn Džonson: Sklek s medicinkom za snažno jezgro!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *