Zadržite "pločice" i posle leta - Men`s Health

Zadržite “pločice” i posle leta

KAKO TRENIRATI
Izvodite vežbe 1A, 1B i 1C po kružnom metodu, prelazeći sa vežbe na vežbu sa 2 minuta odmora između. Završite ukupno 4 kruga, a onda preite na poslednje dve vežbe.

Pročitajte i: Isklešite supermen trbušnjake

1A Eksplozivni čučanj sa šipkom
Stavite tegove na šipku i postavite je na gornji deo leđa držeći je nathvatom. Stopala postavite u širini
ramena. Čučnite, držeći prava leđa i izbačene grudi. Spuštajte se 3 sekunde, što niže možete. Onda se zaustavite i eksplozivno podignite. Izvedite ukupno 8 ponavljanja.

1B Zgib sa podizanjem kolena
Uhvatite šipku nathvatom u širini ramena i opružite se tako da visite celom dužinom tela. Istovremeno povucite grudi do šipke i kolena ka grudima. Zaustavite se i polako spuštajte telo do početnog položaja. Izvedite što više ponavljanja, prekidajući na 2 ponavljanja od otkaza.

1C Obrnuti spajdermen sklek
Zauzmite položaj za sklek sa stopalima na kutiji ili klupi. Dok spuštate telo, podignite desno stopalo i probajte da desnim kolenom dodirnete desni lakat. Podignite se u početni položaj i ponovite isto sa levim  kolenom i laktom. To je jedno ponavljanje. Izvedite što više ponavljanja, prekidajući na jednom ponavljanju od otkaza.

2 Girja zamah
Postavite girju na tlo ispred vas, raširite stopala malo šire od širine ramena i uhvatite spravu za  ručku. Zamahnite spravom između nogu, pa do grudi, a onda nazad između nogu. To je jedno ponavljanje. Nastavite dalje bez pauze. Ukupno izvedite 4 serije sa po 10 ponavljanja i pauzom od 40 sekundi između serija.

3 Intervali na traci za trčanje
Popnite se na tredmil i povećajte brzinu što više možete, tako da sprintate bezbedno 30 sekundi. Odmorite tako što ćete smanjiti brzinu na nivo laganog hoda tokom 40 sekundi. To je jedan interval, a vi izvedite 6.

Pročitajte i  Dobra priprema je ključ uspeha: 8 stvari koje morate da uredite pre vežbanja
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *