3 genijalna načina za korišćenje medicinke - Men`s Health

3 genijalna načina za korišćenje medicinke

Krenite da gradite više mišića sa našim vodičem i  to koristeći jednu od najstarijih i najefektivnijih “alatki”.

Pročitajte i: 10 najboljih vežbi sa medicinkom

STVORITE KONTAKT
Medicinka bi trebalo svaki put da udari u zid ili u pod pri svakom ponavljanju, znači ne da dodirne, nego  da udari. “Budite eksplozivni”, kaže Šon De Vispeler, personalni trener iz Thrive Training Systems teretabe, Ali nemojte odmah da date pun gas. Umesto toga, polako dodajte snagu sa svakim bacanjem kako biste prirpemili svoje mišiće na maksimum koji ih očekuje.

NAPAD SA TRBUŠNJACIMA
Mnogi momci bacaju medicinke samo koriteći mišiće ruku, kaže De Vispeler. “Ali snaga dolazi iz jezgra”. Upravo zato stegnite svoje trbušnjake kao kada bi videli da neko kreće da vas udara u stomak i ne opuštajte se dok ne završite seriju.

IDITE JAČE, NE TEŽE
Medicinke mogu da budu teške 15 i više kilograma, ali verujte nam kada vam kažemo i da su one od 3 ili 4 kilograma sasvim dovoljne. “Kada osetite da ste spremni za napredak, pre povećajte svoj zamah ili ubrazanje, nego težinu lopte”, zaključuje De Vispeler. Držite se 8 ponavljanja po seriji i fokusirajte se na snagu udarca, a ne na izdržljivost.

3 VEŽBE KOJE POGAĐAJU CELO TELO

Rotaciono bacanje

Udarac o pod

Klečeće bacanje o zid

Pročitajte i  Pouzdan način da dođete do supersnage!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *