Trening za masivna ramena - Men`s Health

Trening za masivna ramena

Samo zadržavajući bučice u početnom položaju za potisak iznad glave, od vaših mišićnih vlakana tražite da se kontrakuju duže i jače, nego što bi bilo da radite brza ponavljanja ove vežbe.

Pročitajte i: 30 minuta za ramena

U ovom trenignu za ramena, vaši mišići će biti pod tenzijom od početka do samog kraja. Upravo time ćemo vam u početku uništiti vaš ego i da se ne biste povredili moraćete da krenete sa malo lakšim opterećenjima od onih na koje ste navikli.  Verovatno ćete dobiti i neverovatne upale, ali ćete isto tako početi i da napredujete veoma brzo.

TRENING
Slaganje ramena sa šipkom iza leđa; Serija: 4; Ponavljanja: 20;

Sedeće vučenje do lica sa kablom; Serija: 4; Ponavljanja: 12;

Jednoručno lateralno dizanje; Serija: 4; Ponavljanja: 10 (za svaku stranu);

Vučenje do brade; Serije:3; Ponavljanja: 10 (podižite opterećenje samo do pola puta);

Podizanje tega; Serije: 3; Ponavljanja: 10;

Sedeći potisak sa ramena; Serije: 4; Ponavljanja: 5 (za svaku ruku); Podignite oba tega iznad glave, zatim spustite samo jednu bučicu u početni položaj, i vratite je nazad. Potom spustite drugu ruku i vratite je ponovo iznad glave.

Pročitajte i  Kako najbrže sagoreti salo
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *