Triceps od čelika: Vežbe za masivne ruke - Men`s Health

Triceps od čelika: Vežbe za masivne ruke

Predstavljamo vam program od nekoliko vežbi koje se rade po drop set (metod rada sa istim težinama do otkaza) principu. To znači da ćete biti u mogućnosti držati mišiće pod tenzijom tokom čitavog kružnog treninga, u ovom slučaju mišiće tricepsa.

Pogledajte i 7 brutalnih pokreta za dominantne tricepse

Povećanjem i prolongiranjem tenzije mišića doći će i do veće izdržljivosti i obima istih. Forsiranjem mišića vremenom će doći i do njihovog većeg rasta.

U završnoj seriji ovog mini programa osetićete veliki pritisak na mišićima tricepsa, međutim nemojte da vas to brine jer ćete na taj način izazvati mišićnu hipertrofiju.

UPUTSTVO

Izvodite vežbe u zadatom redosledu. Nakon 45 sekundi vežbanja uzmite pauzu od 15 sekundi.

VEŽBE

  • Ležeća triceps ekstenzija bučicama
  • Ležeći potisak uskim hvatom bučicama
  • Uski sklekovi

Otkrijte i 6 grešaka zbog kojih još uvek niste nabildovali ruke

Napravite pauzu od 60 sekundi. To je prva runda. Ukupno izvodite između 3 i 5 rundi.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Ne zapostavljajte mišiće šake!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *