Neka ruke lete - Men`s Health

Neka ruke lete

“Dobri bokseri moraju da imaju koncentraciju, koordinaciju, snagu, brzinu i izdržljivost,” kaže Michael Olajide Jr. bivši šampion u poluteškoj kategoriji. Kako bi vam pomogli da “izbrusite” vaše sposobnosti, angažovali smo neke od najboljih boraca da budu u vašem uglu. Isprobajte ove treninge kako bi ostali duže u ringu.

Treninzi
1. UFC snažni udarci
Vaš trener: Frank Mir, bivši šampion teške kategorije u ultimate fight-u.
Bilo da se susrećete sa vrhunskim borcem u ringu, ili sa 30kg teškim čakom u vašem podrumu, pravila su ista: “Kada se zagrejete, svaki udarac koji zadate mora biti razarajući,” kaže Mir. On primenjuje ovaj zahtevni trening u 6 rundi u cilju jačanja mentalne i fizičke snage.

1. Pojačajte intenzitet. Podesite svaku rundu na po 3 minuta sa jednim minutom odmora između rundi. Svakoj sledećoj rundi dodajte još po jedan udarac.

Udarci po rundi
1. Zagrevanje. Udarajte džak sa 50% snage različitim udarcima
2. Povećajte snagu udaraca i zadajte kratke direkte.
3. Kratak direkt pa dugi direkt i ponovite
4. Kratak pa dugi direkt, kroše, ponovite
5. Kratak pa dugi direkt, kroše, aperkat, ponovite
6. Kratak pa dugi direkt, kroše, aperkat, udarac u telo, ponovite

2. LAPD precizni udarci
Vaš trener: Tim Collins, trener, Los Anđeles policijsko  odelenje za hapšenje i kontrolu.
Savršeni udarac je izgrađen na dobrom stavu i pravim kostima, a ne snagom šake. Probajte ovaj trening kako bi “obnovili” formu.

1. Podesite stav. Postavite noge u širini ramena i to slabiju nogu ispred jače, tako da su prsti jače noge u liniji sa petom slabije. Glavu izdignite iznad ramena, a ramena iznad kukova. Blago povijte kolena.

2. Zadajte udarac
Iskoračite prednjom nogom, i opružite slabiju ruku, tako da su rame, lakat i šaka u liniji. Vaš udarac i noga treba da “slete” u isto vreme. Sledi dugi direkt, a zadnjom nogom nadomestite pređenu razdaljinu iz prvog udarca. Zatim se vratite u početnu poziciju.
3. Povežite udarce
Ponovite sekvencu, boksujte “sa senkom” 3 minuta. Odboksujte zatim još jednu rundu istom sekvencom, samo sa težkim džakom. To je jedna serija. Uradite 3 serije, povećavajući brzinu svaki put. “Kada usavršite udarac, imaćete osećaj kao da udarate metu mokrim peškirom, ” kaže Collins. Odmorite 1 minut između serija.

Pročitajte i  8 najboljih vežbi za skidanje masnih naslaga sa grudi

3. Munjeviti udarci poluteškaša
Vaš trener: Michael Olajide Jr.
Boks “sa senkom” vam omogućava da izvedete brze udarce bez otpora džaka koji bi ih usporavali. “Izvajaćete ramena, leđa i stomak, što će vam pomoći da zadajete snažnije udarce,” kaže Olajide.

1. Udarac u ritmu
Pustite 5 pesama koje imaju jak ritam i traju 3-4 svaka. Na svaki četvrti takt (brojite naglas kako bi ostali u ritmu), zadajte jednu od udaračkih kombinacija navedenih ispod, a zatim vratite ruke u početni stav do sledećeg takta. Brz tempo nekih pesama će zahtevati da udarate neprestano dok pesma ne uspori.

Kombinacije za svaku pesmu
1. Levi kratki direkt, Levi kratki direkt, desni dugi direkt
2. Desni dugi direkt, levi kratki direkt, desni aperkat
3. Levi udarac u telo, desni udarac u telo, levi aperkat
4. Desni aperkat, desni dugi direkt, levi kroše
5. Desni dugi aperkat, levi kroše, desni kroše

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *